Aaaargh ik erger me!

Discussie in 'De lounge' gestart door Luciaatje, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier gehaald toen ik 20 was, moest hem ook helemaal zelf betalen, en dat was nogal wat als je zo'n 65 lessen hebt gehad, en met de 5e keer afrijden pas geslaagd was... maar goed.. ben wel blij dat ik hem heb, en vind het niet raar als mensen geen rijbewijs hebben hoor, dat is hun eigen keuze..

2. Keeley

Keeley Niet meer actief

Ik ben 24 en heb ook (nog) geen rijbewijs hoor :cool:

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ken je gevoel! Mijn schoonouders vonden het belachelijk dat ik geen rijbewijs had en 'verplichtten' me tot het behalen ervan. Op hun kosten, dat maakte het nog meer beladen... ( hoewel ik er niet aan had moeten denken het zelf te moeten betalen! ).
    Ik kon het prima af zonder en ergerde me dood aan de opmerkingen die ze erover maakten. Voelde me er heel vervelend onder.

Uiteindelijk onder luid protest toch maar gedaan en ik heb 'm nu sinds een paar weken. Weet nu al niet meer waarom ik me zo druk maakte... Maar goed... Ik had dan ergens ook de mazzel dat ze het voor me betaalden. Maar toch.... ;)

Ik ben overigens 25.

4. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Ik ben begonnen toen ik 22 was, en gehaald toen ik 23 was. Moest het ook zelf betalen en studeerde nog dus moest hard sparen. Ook vaak de vraag gehad wanneer ik ging beginnen of dat ik net zoals mijn moeder nooit mijn rijbewijs ging halen?? Vond dat altijd zooo stom, ik had gewoon weg het geld er nog niet voor. Mijn moeder is erg bang in de auto en heeft nooit haar rijbewijs willen halen. Maar waarom mensen dat dan altijd op mij moesten betrekken omdat ik iets ouder was en nog niet begonnen was.....Grrrrr. Ben nu nog steeds wel erg blij dat ik hem heb. Het kost wel wat maar vind het heerlijk!

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik was 23 toen ik mn rijbewijs haalde en mijn collega van 29 is er nu mee bezig.

6. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik was ook 24 toen ik mijn rijbewijs haalde hoor. En niemand die ook maar iets voor mij betaalde. Het heeft een hele boel geld gekost, maar nu ik hem heb vind ik het heeeeerlijk, zou niet meer zonder willen.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb m ook niet.. Ben bijna 27.

Eerst geen tijd en geen geld, toen geen geld en nu geen tijd (heb 3 kleine kinderen en geen oppas). Mijn man zeurt steeds dat ik moet beginnen, wil ik best.. maar oppassen heeft hij geen tijd voor dus dan gaat het niet werken. Komende jaren gaat het sowieso nog niet gebeuren.

Deel Deze Pagina