Hoi, Ik wil een exceladres lijst samenvoegen naar een etikettenvel in word. Nu heb ik het etikettenvel gemaakt 24 adressen per vel. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar om meerdere adressen op 1 vel te krijgen. Alle adressen komen op een eigen a4 te staan. Iemand een idee hoe ik dat kan aanpassen? Groet Sunshine
Heb je gewerkt met afdruk samenvoegen? Op een manier weet ik nl niet hoe het werkt, maar via dat afdruk samenvoegen wel..
Maar gebruik je die wizard via Extra> brieven en verzendlijsten > afdruk samenvoegen en dat je dan de bron moet koppelen, kijken of de veldcode namen goed gekoppeld zijn enz..? Dan zet ie een blok met veldcodes neer en dan zou die een etikettenlijst moeten genereren
welke versie heb je? ik werk hier met word 2007.. dan is het afdruk samenvoegen starten -> etiketten (kiezen welk merk etiketten je hebt). Daarna klik je op adressen selecteren en zoek je dat bestand op. Dan krijg je als het goed is een veld vol met etiketten waar alleen nog op staat: volgend record. Klopt dat tot zover?
nou het is me een soort van gelukt, maar nu print hij alleen de eerste 24 op 1 vel, dan op 1 vel 3 adressen en daarna de rest van de adressen over 2 pagina's verdeeld...