hoi meiden we zijn zo blij ik zal het een beetje uitleggen in november 2001 heeft mijn vriend een werk ongeval gehad heeft 3 ton op z'n kop gekregen jaja en heeft het overleeft hij werkte in een verbranding centrale om schoonte maken van binnen nu heeft hij toen z'n arm verloren en ze zijn al 8 jaar bezig om het verzekerings geld uit te keren nu heeft hij ook veel schulden gekregen omdat hij het allemaal niet meer kon betalen door een uitkering maar z'n advocaat belde vandaag ze gaan 2 maart samen naar de deur waarder heen om alle schulden in 1x te betalen nu werd er al sinds 2001 500 van z'n uit kering afgehouden om de schulden te betalen nu ben ik samen gaan wonen 2 jaar geleden en daar kwamen ze vorig jaar pas achter door hun stomme fout en moet ie nog een keer 500 van z'n uitkering missen dus 1000 euro in totaal maar als ze het allemaal betaald hebben 2 maart krijgt hij z'n voledige uitkering weer en dan zal de rest van het geld een behoorlijke smak geld ook krijgen pff hij is nu zo blij eindelijk na bijna 8 jaar kan hij het eindelijk achter zich laten en het gaan afsluiten sorry moest het even kwijt we zijn zo blij
zeker bossi volgens jaar hij wil eerst wat doen met z'n ouders omdat ie ook al aardig op leeftijd zijn enz
gefeliciteerd! al begrijp ik dat je vriend nu een arm moet missen? wat erg.... daar kan geen geldbedrag tegenop. lijkt me. sterkte!
Fijn dat er nu eindelijk een einde in zich is op dat lange wachten. Kun je nu alsnog cadeautjes geven alleen dn bv met Pasen ofzo. Kan ook leuk zijn