Ik vind 12,50 ook veel te veel hoor. Het is zwart, dus je draagt geen belasting af, niets! Ik vind echt dat als je een dergelijk tarief wilt verdienen per uur, je iets anders moet gaan doen dan schoonmaken. Ik ben toevallig ook op zoek naar een huishoudster, en heb gewoon alle 56 advertenties die ik op marktplaats kon vinden gemaild dat ik 9 euro per uur wil geven, klaar Heb inmiddels een heleboel reacties terug gekregen, er zijn er genoeg die weigeren voor 9 euro te komen, maar gelukkig ook heel veel die dat prima vinden! Als het goed is heb ik volgende week donderdag de eerste afspraak! Dus misschien een tip; Niet wachten tot er op jouw advertentie gereageerd wordt, maar zelf reageren? Weet niet of je dat al gedaan had hoor!
Ik wou me ook net aanbieden toen ik las dat je niet in Overijssel woont maar in Gelderland. Als er nog dames hier een schoonmaakster zoeken in Overijssel, dan meld ik me aan! Ligt er natuurlijk wel aan waar in Overijssel .
hier ook altijd 10 euro per uur betaald, lijkt me een mooi bedrag.. aangezien het allemaal echt voor jezelf is, heb hier ook nooit klachten over gehad eigenlijk. ts: wat ontzettend irritant dat de 2 reacties zo onbetrouwbaar zijn.hopenlijk vind je hier iemand .. maak ik ook even gebruik van je topic.. .. zijn er nog dames die in de kop van noord die opzoek zijn naar een schoonmaakadresje. 1 x per 2 weken ong. 4 uur of 1 x per week 2 a 3 uur voor 10 euro per uur. Let wel het is een oud huis en daardoor heb je niet bij alles eer van je werk, onze vloer zie je bijv. geen verschil of hij schoon of vies is..
Ik heb zeker ook zelf gereageerd op advertenties. Dat was dus die van vandaag die niet op kwam dagen En de 1e had op mijn advertentie gereageerd. Dus woon je in gelderland? Stuur me een pb!! Misschien wonen we in de buurt! (zet hier even niet mijn woonplaats neer ivm meelezers)
hoi ik heb altijd in de thuiszorg gewerkt en ik kreeg per uur 12,75 maar idd 15 euro vind ik wel erg veel
Ach er mailde zelfs iemand naar me die 30 euro per uur vroeg...whahahahahaha Staat er GEK op mijn voorhoofd dacht ik?
jojo : ja maar dat was dan dus wit.. dat betekend dat jij er belasting van af droeg en dan kom je op ongeveer hetzelfde uit. Angel: dat is echt van de zotte..
Ja sorry hoor, 30 euro! Nou ja, ik vind 10 euro genoeg en ik heb ook dus binnen 20 uur al 3 reacties van mensen die daar het werk wel voor willen doen. Zelf houdt ik echt geen 15 euro netto aan mijn werk over en zo zwaar is het nu ook weer niet.
Nou meid zou graag voor je komen schoonmaken maar helaas... je woont te ver weg! Woon namelijk tussen zutphen en doetinchem in.