Meid...ik weet precies wat je doormaakt Bij mij is het permanenten ook een keer mislukt. Ik wou een grove krul, en niet teveel, want heb van mijzelf ook een beetje krullen Dus zei de kapster dat ik het beste aanzet tot permanent kon nemen, een soort van permanent wat ongeveer 3 maanden zit en minder schadelijk is voor je haar. Nou het werden geen grove krullen, maar kleine poedel krullen. Het was echt vreselijk. Daarbij had ze het er ook nog te lang ingelaten. Met het gevolg dat mijn haar heel dood was, het afbrak en ik plekken had met stiekeltjes.... Hierdoor heb ik zeker 20 cm van mijn haar moeten knippen. Nu anderhalf jaar later is het er eindelijk uit, en is mijn haar weer een beetje gezond.Alleen is het nog steeds niet weer op dezelfde lengte
ik heb het ook een keer gehad (maar ik heb het ook laten knippen door iemand die nog nooit een schaar had vastgehouden ) heb meteen de tondeuse erover gehaald.
OMG! Ik haat kappers! Ik heb ontzettend steil haar en ieder lengteverschilletje zie je.... En nooit klopt het! Ook vaak verknipt, blergh.... Heb het nu in lagen, valt het minder op! Ik ga altijd met tegenzin naar de kapper Dit verhaal bevestigt het weer....
Ik schaam me teveel voor een foto...echt waar ik lijk Jeroen Pauw wel! (maar dan wel met iets langer en meer haar haha)
sorry, lag helemaal in een deuk om je manier van schrijven! Als een wilderman! hahaha Vind het wel heel naar voor je btw...
Nou ik ga toch maar ff een fotootje neerzetten... Heb het een beetje gefatsoeneert en durf het aan. Maar niet uitlachen he
Ik zal ook niet lachen, ik heb er ooit een paar maanden als een duffe doos bijgelopen omdat ik een ingeplofte boblijn (staat je háááártsikke leuk!) had. Ik kon zo de tweede kamer in, zo oerdegelijk... brrrr
Is dat nou uit medelijden? Haha nee hoor, dankjewel...maar toch schaam ik me dood! M'n haar was net tot over m'n schouders en nu weer zo, aaargh! Maar overdags steek ik het gewoon op en dan lijkt het nog wat
Maarre, waar ben je nou geweest? Ik vind het wel meevallen, maar zal wel een verschil zijn met wat je had!
ik vind het ook oke staan hoor... Ik denk dat het OOK de schrik is geweest dat het oppeens zo kort is voor jou doen
Als ik het zo zie vind ik het ook leuk hoor. Alleen zou ik graag je gezicht erbij willen zien want dan kan je pas echt oordelen of het leuk is of niet
Nee, niet uit medelijden. Als ik het echt lellijk had gevonden dan had ik het je wel gezegd. 'T is alleen niet echt onderhoudsvrij, dus da's wel naatje. Of is het permanent?
Ja dat denk ik ook...pure schrik! Ineens staat dat mens te hakken in m'n haar...kon wel janken. @Mariekepieke ik ben geweest bij Hairdo aan de Arnhemseweg in Apeldoorn, tegenover het KDV Ja het is echt een verschil...en dooie punten had ik niet eens
hairdo, hm, hoor ik ook wel goede verhalen over, maar ik kom er niet, heb eindelijk een goede salon gevonden.... Valt echtwel mee hoor! Leuke klipjes erin, palmboompje op je hoofd, klaar!