AAAARGH...mijn haar is vernueckt!

Discussie in 'De lounge' gestart door ThunderAngel, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vind je ;) whahah...

Ja, + eerste deel winter was ik te dik om echt buiten te wandelen...toen lekker binnen met de kleine en nu heerlijk pronken...haren in de wind...

Zoiets..? hahaha

Maarre...DonderEngel...komt goed hoor!

2. cryptisch hoor :-k
    hahaha :)

(offtopic: k gelooof dat onze haarlengtes ongeveer wel gelijk zijn)

3. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    je kunt zelf ook een fles permanentvloeistof halen en dan met een fohn of met een stijltang heel goed stijlen,heb je de kroes (krullen) er zo uit.

groetjes miranda

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik vind het er ook best leuk uit zien...als is het echt geen kapsel voor mij.
    Ik heb al jaren mn haar tot op mn kont nml...en geen haar :)lol:) op mn hoofd die er aan denkt om het weer zo kort te laten knippen.
    En kan me je reactie best indenken hoor. Zeker als het totaal niet is wat verteld/verwacht werd.
    Om dit soort reden (en omdat kapers denken dat ze boven aan moete beginnen met kammen....ook met haar van 1 meter..au!) ga ik liever niet naar kapers. Puntjes knippen snappen de meeste idd ook niet. Met PUNTJES worden geen 10 cm bedoeld Argh!
    Ze krijgen het toch nooit zo als ik het wil. Dus dat heb ik best wel op gegeven :p
    En naja als ik geknipt moet worden moeten ze onderhand op hun knieen bij de stoel zitten om geen last van hun rug te krijgen en er bij te kunnen...
    De vorige keer moest ik 20 mins staan omdat ze er anders niet bij konden :)
    Maar zou eigenlijk wel weer moeten want heb n rafelig uiteinde van mn haar nu..en wat dooie puntjes... :(

Maar zoals gezegd ik vind dit best n leuk kapsel....al mag het idd wel wat langer. Gelukkig groeit haar weer aan.

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb je er ook een stijltang bij gekregen?

Misschien is dat een idee aangezien je het niet mooi vind....maar lees ook dat het alweer beter gaat!1

6. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Oh.. Begin er niet over!

Ik ben 1,5 week geleden bij de kapper geweest.
    Heb donkerbruin haar en verf het altijd in ongeveer dezelfde kleur, voor een mooie glans.
    Vaak met ietsje pietsje lichtere plukjes, voor een natuurlijk effect. Zo ook 1,5 week geleden.
    Alleen als ik mn haar naar achter deed, haarband of staart, zag je duidelijk dat de voorste strook niet geverft was met die highlights.
    Stond een beetje raar, dus ik mocht komen om aan de voorkant ook wat plukjes te doen..

En toen was het druk.. En toen was er geen wasbak.. Geen wasbak toen de verf uit mn haar moest.. En toen had ik ineens blonde plukken.. Terwijl de rest van mn haar mooi donker is met wat natuurlijke tinten.. En toen deed ze er een kleurschuim.. Maar dat helpt geen f*ck.. En nu erger ik me dus al 5 dagen aan mn haar!

*zucht*

Vandaag maar gebeld. Ik mag weer komen. Dan willen ze die plukjes aan de voorkant dus behandelen, maar ja.. Eigenlijk wil ik niet meer... Durf ik niet meer.

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    een sterkte wens van mij aan jullie...
    *arme zielen*

8. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik vind het nog meevallen hoor!
    Had het echt heel erg verwacht maar vind het nog meevallen.

Ik heb ook een kappersdrama!
    Mij haar werd goed ontkleurd werd mij verzekerd.
    Wilde mn eigen haarkleur terug.
    Wat denk je....IK WERD PINO BLAUW!
    Met hele mooie oranje plukken er in!
    En t ergste erbij kwam dat ze plukken uit mn hoofd konden halen....
    Wat was ik KWAAD!
    En ze verwachtte dat ik na mn mislukte kleur plus een heel erg kort koppie ipv lang wat ik had maar na die verfbeurt heeeeeeel kort... dat ik even de volle mep zou betalen.
    NO WAY!

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oooh Denise... dat is echt heel erg... wat is er daarna voor oplossing aangeboden?

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oooh denise, wat erg lijkt me dat..........................

moet wel bekennen dat ik heel erg lachen moest toen ik het las

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vind 't wel leuk staan eigenlijk...lekker wild. Knalrode lippenstift op en hoge hakken aan, en gaan! Niks dorpse tuttebel! :)

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik vind het ook enorm meevallen! denk dat het alleen maar beter word als het een beetje uitzakt,maar je loopt beslist niet voor gek hoor! Snap wel dat de overgang erg groot voor je is ;)

Bij mij hebben ze ook eens een permanent verknald.Ik had schouderlang haar en ik zou twee weken later ene grote maten modeshow meelopen,harstikke zenuwachtig natuurlijk..
    Ik had mooie permanent maar enorme uitgroei,toen ze klaar waren was mijn haar helemaal steil,net stro,de bedrijfleidster heeft ook nog van alles geprobeerd maar uiteindelijk moets het dus kort..heb echt liggen janken in die stoel en met de modeshow een sjaal om mijn hoofd gedragen!
    O en ik heb NIETS betaald(en een andere kapper gezocht maar durf voorlopig geen permanent meer)

succes!

13. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Misschien ben ik een dorpse tuttebel, maar ik vind het erg leuk!

14. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik vind het eigenlijk erg leuk!

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    De enige oplossing was knippen...
    Mn lange haar dat ik aan het sparen was moest er weer a.
    En toen het geknipt was heb ik zo gehuild.
    Voelde me net een kerel :oops:
    ZO kort dat het was.
    Zijkanten moesten ontzettend kort enzo.
    Was echt vreselijk!
    Maar gelukkig kan ik er nu weer om lachen
    Behalve wanneer ik er foto's van terug zie haha

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha denise kan ik me voorstellen

over het poedelkapsel
    ik vind het wel meevallen. zelfs bij een grove krul, heb je in het begin vaak kleine krulletjes, omdat als het uitzakt je anders niets over hebt. en ik vind eigenlijk permanent in het begin nooit mooi zitten.
    het heeft even een tijdje nodig
    bijknippen is ook vaak nodig omdat je anders allemaal dode pluis onderin krijgt. het zal vast wel snel wennen

Deel Deze Pagina