^%^%$^%$ Aaaarghh! Domme muts!

Discussion in 'De lounge' started by Suzetje, Aug 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Balen zeg, maar ik zal eerlijk zijn ik had ook moeten lachen als ik dat had gezien. En mijn vriend al helemaal ;)! Dat zijn ook altijd van die leuke youtube filmpjes mensen die lopen te stuntelen om in hun garage te komen ;)! Maar hoop dat de schade weer te beperken valt meid!

2. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ja die zijn grappig.

Familie en vrienden durven niet eens in onze garage te parkeren (er passen er 3 op rij in).

Maar om een beeld te schetsen: Mijn man is behoorlijk atlethisch gebouwd en moet zich er al echt in wurmen. Een maxicosi zal er van zn lang zal ze leven niet in gaan! Eventuele kinderen moeten er voor het parkeren uit want ook die kun je niet uit de auto halen.

Laat staan ik met mn vetjes (geen overgewicht hoor, maar met mn maat 40 moet ik echt moeite doen erin of eruit te komen!)

3. Aloe

Aloe Niet meer actief

Wilde het net zeggen.
    Als je auto rood is dan had ik gewoon even doorgereden....
    Was je ook weer van je kleurprobleem af:D

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

is je garage niet gewoon een grote (fietsen)schuur??:D

5. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin

Haha! Was het maar zo'n feest! Dan was ik niet zo dom geweest mn auto in de fietsenschuuur te wurmen.

Maar nee, het is voor Buitenlandse begrippen (ja ik woon in het buitenland) een enorme garage want er passen 3 auto's in! In de lengte dan en het liefst een Smart....

Anyway, zo trots als dat ik al maanden ben dat het me zo af en toe zelf lukt, zo boos was ik vandaag!

En nu, ach nu lach ik erom! Dat oudje van 15 jaar oud kan ook zomaar overlijden, doch heeft hij mij nog nooit in de steek gelaten! Baal dus echt dat ik na 6 jaar rijden zo'n grote schade veroorzaakt heb door eigen schuld! In ons vorige appartement hadden we geen garage, dus schade is nooit voorgekomen, en ook in het verkeer nog nooit een boete of schade gehad!

Ik ga zaterdag even de baan op om spuit of stiftspul te halen!

Thanks voor jullie lieve, grappige en informatieve berichten!

xxx Suzette!

Share This Page