loopauto

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cookie, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie Bekend lid

    25 jun 2007
    705
    0
    0
    Op de verpakking van de Winnie de Poeh loopauto staat vanaf 1 jaar. Maar wanneer kan een kindje nou echt uit de voeten met een loopauto? Moeten ze dan eerst kunnen lopen?
     
  2. Meerkat

    Meerkat Actief lid

    1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Lees even mee want daar ben ik ook benieuwd naar.
    Die van ons vind het namelijk nu al leuk om erop te zitten en rondgereden te worden, dus we willen misschien zelf zo'n ding voor haar aanschaffen.
     
  3. Cookie

    Cookie Bekend lid

    25 jun 2007
    705
    0
    0
    Bij ons staat 'ie al sinds de geboorte van Arend in de kast (erg vroeg cadeau) :confused: Maar hij staat daar maar te staan.
     
  4. Meerkat

    Meerkat Actief lid

    1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Vindt ie het niet leuk om erop te zitten dan?
     
  5. mirwar

    mirwar Bekend lid

    22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Ik denk dat je meer naar je eigen kindje en zijn/haar ontwikkeling en behoeftes moet kijken dan naar de leeftijd op zo'n verpakking..dat is tenslotte maar een richtlijn (tenzij er natuurlijk staat 'niet geschikt voor..blabla..ivm blabla'). Zoals bijvoorbeeld van 'Meerkat' Als jouw kindje het al prachtig vindt om erop te zitten en rondgereden te worden vindt ze t straks des te mooier om t zelf te kunnen! Maar tot dan vindt ze t nu ook leuk. Of op de knietjes erbij en lekker met de handjes die kar ontdekken bijv.
     
  6. jette30

    jette30 Actief lid

    4 jan 2008
    202
    0
    16
    Nic heeft een loopauto voor zijn eerste verjaardag gehad. Toen kon hij er nog niet zo goed zonder hulp op zitten. Vandaag had ik hem er weer eens op gezet en reed hij de hele kamer rond met dat ding! hij was zo blij :). Nu kan hij zich echt afzetten met z'n voetjes.
     
  7. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise heeft een loopvliegtuig van winnie. Echt zo'n leuk ding en ze heeft er ontzettend veel plezier van. Speelt met de blokjes die ze er aan de zijkant in kan doen en dan een muziekje maken. Wordt erop rondgereden en loopt sinds maandag houterige stapjes als ze de achterkant vasthoudt. Er zitten allemaal muziekjes op en ze vindt hem dus super ook al kan ze nog niet lopen.
     
  8. Meerkat

    Meerkat Actief lid

    1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Dat klinkt echt heel leuk Manuela! Zou idd het liefste ook een loopauto willen met meerdere 'functies' en deze lijkt me wel wat. Welk merk is het?
     
  9. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    met 9 maanden gekocht, toen moesten we hem goed vasthouden, met 11 maanden ongeveer sjeesde hij op t ding al heel de kamer rond hoor!
    dus je kan t wel al proberen1`
     
  10. P73

    P73 Actief lid

    7 nov 2007
    286
    0
    0
    Wij hebben ook de W. de Pooh loopwagen. Het is echt een succes!
    Het was een verjaardagskadootje voor onze dochters eerste verjaardag, ze kon er toen alleen opzitten als wij haar goed vasthielden (kon nog niet met de voetjes bij de grond), maar omdat er zoveel leuke dingen opzitten (draaiende propellor met lampjes, muziekjes, lichtjes, blokjes die je erin kunt doen enz.) vond ze 'm gelijk al heel leuk!
    Ze wordt nu binnenkort twee en ze is nog steeds meerdere keren per dag in de weer met haar loopwagen. Maar nu raced ze er het hele huis mee door :)
     
  11. Cookie

    Cookie Bekend lid

    25 jun 2007
    705
    0
    0
    Nou, als ik jullie reacties zo eens lees, wordt de wagen morgen uit de verpakking gehaald! :D
     
  12. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  13. StinkySocks

    16 mei 2007
    95
    0
    0
    Super.... mijn ventje hier is er niet weg te slaan achter .. :confused:
    Hij nu ongeveer 10 maanden en kan er alleen achter lopen.
    We hebben zo'n houten met bak waar blokken aan de voorkant in kunnen.
    Maar mijn vraag is ...Is dat wel gezond zo vroeg ?

    Liefs
     
  14. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Anouk loopt (op dr knietjes) nu achter dr loopvliegtuigje aan. Ze zit al wel op het wagentje, maar om echt te lopen kan ze dr evenwicht nog niet zo goed houden.
    Maar dat duurt denk ik niet lang meer. Ze kruipt nu al een paar weken zelf de trap op en kan sinds gisteren zelf op de bank klimmen. Rond de tafel loopt ze ook al een aantal weken. Op de bank oefenen we met haar. Ze kan (als ze het niet echt in de gaten heeft) al los staan en ik denk dat we over een week of 2 achter haar aan kunnen gaan rennen.
    Best grappig om te zien hoe zo'n kleintje zich ontwikkelt en ook erg vreemd dat ze 14,5 maand geleden zo'n klein hummeltje was dat totaal afhankelijk van ons was.

    Ik zou het loopwagentje gewoon bij het speelgoed zetten en kijken wat je kleintje ermee doet. Misschien is dat net hetgene wat ze nodig hebben om te leren lopen.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  15. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Stinkysocks, gewoon lekker laten gaan als hij er al achteraan loopt hoor!

    Eva gaat nu constant staan in de box, het lukt haar zelfs bijna om vanuit liggen zich op te trekken tot staan. Ik vind het ook vroeg, maar laat haar maar lekker, heb ook weinig keus geloof ik ;).
     
  16. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik heb ook een loopauto van winnie the pooh maar dan eentje met een ring er nog om heen.

    Ze zit er al in vanaf een maand of 8, niet te lang hoor.
    Eerst zat het schommel gedeelte eronder maar daar vond ze niks aan, dus eraf gehaald.
    Ze kan er ook al redelijk mee overweg.
    Alleen hij is niet heel stabiel, als ze er over heen gaat hangen dan valt ze er mee om.

    Het vliegtuig die manuela heeft, is te koop bij de intertoys, daar hebben ze ook degene die ik heb.
    Erg leuk speelgoed, zou het gewoon proberen.
    Kijken wat ie er mee doet, vind ie het niks dan weet je dat en probeer je het gewoon iets later nog een keer toch.
     
  17. Meerkat

    Meerkat Actief lid

    1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
  18. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hij is ook te koop bij de bart smit!
     
  19. StinkySocks

    16 mei 2007
    95
    0
    0
    Soms is gerustelling wel fijn
    Dank je wel ! Snoopy1979

    Liefs ,
     
  20. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hier een chico babywalker
    (rolator achtige vormgeving.. dus niet om op te zitten)

    ook met vormpjesding en kleurtjes en speeljes en muziekjes

    anne is er gek op!

    ook toen ze nog niet snapte dat je er achter kon lopen kon ze uren met de bijbehorende blokjes spelen.. of met 1 van de andere speledingetjes die erbij horen spelen.
     

Deel Deze Pagina