Onderwerp zegt al genoeg ik heb voor mijn vaders verjaardag de taak opgelegd gekregen om namens de hele familie een skottelbraai te kopen en daar dus ook accessoires bij de bestellen, zoals drukregelaar en een gasfles.. Nu heb ik keuze uit 2 soorten, de campinggaz flessen of van die grote groene caravan gasflessen.. Welke is gebruikelijker?
Ligt aan de skottelbraai.. bij eentje met 1 poot heb je een blauwe nodig. . Bij eentje met 3 poten kan je een groene gebruiken ( wij hebben een 3 poot en groene gasfles)
willen er eentje halen met 3 poten.. maar dus afhankelijk van de gasfles die ik beslis te kopen moet je zon drukmeter mee kopen.. Zijn die blauwe flessen hervulbaar?? de CampingGaz 904/907 geloof ik? en hoe lang doe je er ongeveer mee?
Ik zou voor de blauwe van campinggaz gaan, die zijn inderdaad hervulbaar en nog prettig mee te nemen op vakantie. Ook is het in Europa een 'bekend' merk zodat je het ook in Frankrijk of Spanje kunt laten vullen mocht dat nodig zijn. Met een 907 gasfles zit je wel goed. Wij gaan daar met gemak drie weken mee op vakantie en dan is het aan het einde van de vakantie nog lang niet leeg.