Hallo meiden, Ik ben erg benieuwd naar jullie buikfoto's gedurende de komende weken. Donderdag was ik 6 weken en schrok toch wel even. Ik vraag me gelijk af hoe ik het moet gaan verbergen tot 12 weken...? Dit is mijn buik met 6 weken. Bekijk bijlage 226370
Boh jij bent snel. Ik heb ook een flinke buik, maar denk toch dat het meeste van mezelf is en niet van de zwangerschap. Mooi hoor die buik van jou. Xxx joyce
halloo mooi buikje al hoor.. ik heb precies het zelfde probleem om het te verbergen hier mijn buik met 6 weken..
Wat leuk zeg dit forum... ik w8 nog even met een fototje, ben namelijk nog amper 5 week... @bami en barb: wauw wat een mooie buikjes al...
Ik dacht dat ik de enige was:O . Ik moet mijn riem al 2 gaten losser doen, en het zit echt niet lekker meer. Nu heb ik van mezelf al een dikke buik, maar dit slaat nu al nergens meer op .
Zei toevallig net tegen mn man dat we nodig een buikfoto moeten maken. Heb pas een klein buikje maar krijg mn broeken niet meer dicht. Hoop vanavond of morgen een mooie foto te kunnen plaatsen.
Nu zijn het voornamelijk nog de darmen!! Zelf heb ik in de avond een dikke bolle buik,s'morgens valt het wel mee.
Ja ik ben erg benieuwd naar de andere buikjes! Kan je een beetje vergelijken toch? Het zijn idd darmen had ik gelezen. Maar toch valt het al erg op onder mijn kleding want ik had een platte buik en nu niet. Collega's weten dat ik veel sport dus ben bang dat het snel opvalt dat mijn buik niet meer plat is.
Oh dit topic moet ik volgen... Hier ook nog geen buikfoto. Merk het hier ook aan de kleding, vooral 's avonds erg opgezette buik. Zal binnenkort ook een fotootje maken!
Ik heb een foto van vijf weken, ik heb deze week nog geen foto gemaakt, maar dat zal ik nog wel doen. Hier iig een 5+3 foto... NIETS te zien dus
Hoi allemaal!! Ik ben nieuw op het forum en vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger! Ik ben van mezelf normaal heel slank, maar heb nu al een giga buik! Het is voor mij de eerste keer dus best spannend allemaal! Kan vanaf m'n mobiel geen foto plaatsen dus dat zal ik straks even doen!
Je hebt al een mooi buikje, maar miss moet je ook iets rechterop gaan staan @ barb Volgens mij heb jij normaal een gespirde buik of niet?? @ bambi Is dit jouw 1e zwangerschap?? Zie dat jij ook een navelpiercing hebt, hoelang laat jij hem zitten?? Ik zal na t weekend ook ff een foto'tje plaatsen