Lijkt me toch zo fijn, om op de automatische piloot alles spik en span te willen maken..! Alleen ik vrees.... Dat die term bij mij niet voorkomt in m'n vocabulaire
pfff nou ik zit ook vol verwachting te wachten op die nesteldrang! Normaal ben ik behoorlijk netjes/schoon, maar sinds ik zwanger ben is het een drama! Ik lig op de bank en heb nergens zin in! En ik doe dus ook gewoon niets. écht vreselijk! haha
jullie hebben nog tijd hoor! anders kun je wel wat van mij krijgen..... ik was zelfs de oude dekens uit de garage uit....
Dat kan goed nog komen hoor! Hier begint de behoefte alles op orde te komen toe te nemen net nu mijn lijf begint te roepen om even wat rust... erg handig dus
Nou mijne kunnen jullie wel hebben, laatst een klein vlekje op de tegel in de keuken gezien...opeens ging ik de hele keuken, woonkamer, wc schoonmaken.
Ik heb het wel, maar de verkeerde soort Helemaal geen zin om alles schoon te maken, maar wel om dekentjes te haken, de muren van de woonkamer opnieuw te verven en behangen en nieuwe meubels te kopen haha. Maar daar wordt mijn huis niet schoner op ben ik bang
Haha ja dat is weer de andere kant.. Haha de babykamer in orde maken dat wil ik wel maar dan afstoffen tot due date.. Ik zie me eigen dat nog niet wekelijks doen
hoi, hier ook elke dag die nesteldrang ,ik ben van me zelf een poets freak, maar het het is te erg nu met mij , gisteren de plafond ge verfd, elke dag stofzuigend van boven naar beneden, kleren wassen om de 2 dgn , ik wil geen vieze kleren in de wasmand, vandaag de auto schoongemaakt pffff ik word gek van me zelf .ik kan niet stil zitten
Hahahaha! Héél herkenbaar! Is hier allemaal gebeurd. Tot 20 weken nergens last van gehad. Alleen dus bovenstaande. Daarna was het huis te klein. Jeetje wat was ik NIET leuk! Inmiddels komt het met vlagen. En helaas voor mijn partner komt er nu weer zo'n vlaag aan. Ik vind het echt irritant. Zeker omdat ik kalm aan moet doen. Dan word ik echt een zeurkous (vind ik).
Hier ook al aanwezig. Vorige week 2x dezelfde kasten uitgemest. Soms tot grote ergernis van mijn man want al die achterstallige klusjes MOETEN nu ook gebeuren. Man: Moet dat echt nu?? Ik: JA!!!
Alles spik en span?! Volgens mij heb ik dan al mijn hele leven nesteldrang . LOL hoop niet dat het nog erger wordt!
Nou neem maar wat van mij over hoor! Hier is het een drama als er ook maar iets niet netjes opgeruimd of schoon is. Alles moet schoon! En het liefst gooi ik alles weg en haal nog nieuwe dingen ook. Het slaat nergens op want het is hier netjes zat en we wonen hier nog niet eens zo lang
Hier ook nog geen enkele vorm van nesteldrang te bespeuren.... Huis is nog lang niet schoon en opgeruimd en ik kan me er ook niet toe zetten. Ik wacht af.........
Inmiddels is mijn zoontje ruim 5 maanden, en ik zoek nog steeds de nesteldrang Nooit gehad, ook niet gemist overigens
hier is het ook nog ver te zoeken. ik doe wat nodig is met al 2 smeerpoetsen in huis maar voor de rest heb ik alleen maar zin om lekker niets te doen haha.. begin wel sinds deze week eindelijk weer wat energie te krijgen.. dus er is hoop voor me vriend die elke dag thuis komt en zuchtend naar de berg speelgoed kijkt die op de grond ligt haha