Aaacchhhhh...... weet het niet (nog niet)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door schildje, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Hallo,

Ik heb al veel verhalen gelezen over de eerste symptomen. Ongeveer twee weken geleden had ik mijn eisprong en toen hadden wij een paar dagen daar voor geklust. Nu was het een dag of 5 na geklust te hebben dat ik op een gegeven moment een zwaar gevoel in mijn buik kreeg en 1 of 2 dagen laten gevoelige borsten. Nu zou het zo zijn dat ik dus morgen ongi moet worden. Maar nu heb ik dus al een week lang hele gevoelige borsten en een heel erg zwaar gevoel in mijn buik. Heel af en toe dat ik een beetje misselijk ben.
    Mijn man en ik dachten gelijk het zelfde....zwanger misschien?
    Want dit ken ik niet van mijn eerste zwangerschap. Toen kwam datpas na dat ik wist dat ik zwanger was.
    Dit komt misschien wel bekent voor bij iemand...maar ik hoop het in ieder geval wel........Oja nu de afgelopen dagen ook veel afscheiding. Meer plassen, denken dat je blaas vol zit. Komt toch elke keer genoeg uit. Anders zou je denken aan een blaasontsteking. Ik weet wat dat is en dat is dit niet.

Aaaaaaacccchhhh wordt hier zo onzeker van. Nog 1 dag wachten!

Gr.Renate

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Spannend!
    Laat je het weten?

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zal ik zeker doen.

4. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ja ik wil het ook weten hoor!

liefs esther

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Goede morgen dames,

Nou ik hou jullie nog even in spanning. Vandaag zou dus de groote dag moeten zijn. Ik heb voor mij zelf besloten om te wachten tot vanavond.
    Momenteel lijkt het net of ik als nog ongi ga worden. Ik maak mij zelf helemaal gek. Elke keer als ik het idee heb dat er wat naar beneden vloeit. (sorry :oops: is misschien niet zo smakelijk op de vroege ochtend.) Dan kijk ik en dan is het alleen maar witte afscheiding......

Mijn borsten doen nog wel pijn. Ook vannacht toen ik even wakker lag omdat mijn zoontje zo lag te hoesten. Ik wou dat de dag nu al voorbij was! :(

6. Niet meer actief

Aah wat jammer! Nou moet ik je zeggen dat zware gevoel had ik bij mijn zwangerschap ook! Dus ik heb zeeeer goeie hoop voor je!

Succes ermee

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Duimduimduim

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Even een kleine update. Tot nu toe nog helemaal gen ongi. Ik heb best wel goede hoop. :) :) :)

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    spannend!

10. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Oh spannend!
    ik teste helaas pas een week na mijn NOD positief, en dat met een test van Matcare, kijk maar eens in mn album....

Ik had ook op dag 28 (cyclus duurde 28 dagen) ontzettende buikkrampen dus ik wist zeker dat ik ongesteld zou worden! Niet dus!

Ik duim voor je, wel iets laten weten hoor!

11. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik had ook van die ongikrampen, maar er gebeurde niets.

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Nou het is avond en nog steeds niet ongi geworden. JIPPIE. Mijn man en ik hebben besloten dat ik morgen ochtend de test ga doen.
    Het is niet om uit te houden!

13. vlademira

vlademira Niet meer actief

Succes ik ben benieuwd

14. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

En, schildje (Renate)?

15. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Het is ochtend!
    Hoezo nieuwsgierig :)

16. cootje269

cootje269 Lid

5 feb 2008
    66
    0
    0
    ik val net binnen en zit het hele verhaal te lezen en ben meteen super nieuwschierig! Hoe gaat dit aflopen deze ronde? Sc hildje, laat niet te lang op je antwoord wachten, we leven en hopen allemaal met je mee ;)

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ja, het is ochtend. Het goede nieuws is dat ik nog steeds niet ongi geworden ben maar de test is negatief. :(
    Maar ik troost mijzelf met dat het als nog kan en daarom heb ik voor het geval dat de matcare test besteld. Die heb ik dan morgen in huis.
    De eerste keer toen ik zwanger was heb ik ook drie dagen gewacht. Dus misschien moet ik dit nu ook maar doen.

Ik heb nog steeds hele gevoelige borsten en een zwaar gevoel in mijn buik. Ook heb ik steeds het gevoel dat ik ieder moment ongi kan worden.
    Mensen wat wordt je daar onzeker van zeg!

Wordt vervolgd...........

18. Vlinderkind

Jammer! Ja, die gevoelige borsten kunnen ook komen van je aankomende menstruatie en hoeven geen verband te houden met zwangerschap. Hopelijk test je over een paar dagen alsnog positief!

Succes.

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Nou dan zou dit dan voor het eerste zijn voor mij (de borsten) Ik heb het anders nooit. Ook niet bij de eerste.

20. Vlinderkind

Bij mij is het elke maand anders dus voor mij is geen enkel symptoom echt een reden om te denken dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik hoop het voor je meid, maar ga er vanuit dat je menstruatie er alsnog door gaat komen (hoe rot dat ook moge zijn).

Deel Deze Pagina