Aaacchhhhh...... weet het niet (nog niet)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door schildje, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    He sh*t. Welke test had je nu dan?

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ja, dat denk ik namelijk ook dat het er aan zit te komen. Maar diep in mijn harthoop ik er toch op.

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Een test van de D.A. zelf. Met de eerste heb ik predictor gebruikt na een paar dagen en die was toen positief. Mijn man had het er al over om het van het weekend nog een keer te doen.

4. cootje269

cootje269 Lid

5 feb 2008
    66
    0
    0
    jammer, maar misschien dat het over een paar dagen wel pos is. Ik heb ook net getest... en jammer genoeg ook negatief. Terwijl ik ook van die vage klachten heb de laatste 2 weken. Vooral pijn in die borsten. Normaal nooit zo'n last van, maar nu! Verder regelmatig een misselijk gevoel op verchillende momenten van de dag. De test die ik heb gedaan is ook meest betrouwbaar 1 dag na je NOD, maar ik kon niet wachten... :oops:
    Ik zit mezelf ook al wijs te maken dat het door het 'ontpillen' kan komen, had ik nog nooit van gehoord, maar hier op dit forum al vanalles over gelezen... geduld hebben, maar dat is iets heel moeilijks voor mij :cry:

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Jammer zeg. Ja, net als ik niet kunnen wachten. Dezelfde klachten enz enz. We houden moed.

Nou het ziet er dan na uit dat wij alle twee een paar dagen moeten wachten voor we opnieuw een test gaan doen en hopen dat geen van ons tweeën ongi worden.

6. cootje269

cootje269 Lid

5 feb 2008
    66
    0
    0
    inderdaad, we duimen voor elkaar. Ik vind het in ieder geval een fijn idee dat je die spanning een beetje kan delen met elkaar zo op dit forum. En we houden moed! ;) over twee dagen zien we verder hopelijk. Nu alleen nog niet ongi worden

7. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hallo dames !

zat ffe te lezen maar ben nu ook nieuwschierig

pff heb hoofdpijn ook nog,maar jah

nu maar hopen dat het goed komt met schildje

dus duim duim ook voor jouw

groetjes van mama van dtje

8. querida

querida Lid

6 feb 2008
    64
    0
    0
    Hallo ladies

Heb ook zo'n gevoel dat ik zwanger ben , ongeveer 3 weken geleden had ik geslachtsmeenschap met een man , ...we gebruikten wel een condoom maar we stopden halverwege omdat ik veel afscheiding kreeg..rara , weet ook niet zeker of die klaargekomen was , wel is het zo voor dat hij zijn condoom om deed ..hij wel klein beetje zijn geslacht in me deed ..kan ik zwanger worden dan door die voorvocht? ben nu paar dagen overtijd ,had 1 halve week geleden 2 druppels lichte bloedverlies , en dan was het spontaan over,....nu heb ik last van pijnlijke borsten maar zoals ik al las kan het ook zijn dat ik ongesteld word , maar had het hier voor nooit , heb vaak honger , ben ook wel keer duizelig geworden , maar wil toch nog paar dagen wachten met testen

maar is er dan kans dat ik zwanger kan worden dan....on danks dat ik toch met condoom met hem naar bed ben gegaan?

9. cootje269

cootje269 Lid

5 feb 2008
    66
    0
    0
    ja meiss,

Ook van voorvocht kun je zwanger raken, zeker als je op dat moment in je vruchtbare periode zit. Je bent nu een paar dagen overtijd, dit kan misschien door de spanning komen, maar misschien ben je echt zwanger. Als ik jou was zou ik gewoon zo snel mogelijk een test doen. Dan heb je zekerheid!

Sterkte

10. querida

querida Lid

6 feb 2008
    64
    0
    0
    ja..ik zal dan maar binnen kort een test halen :rolleyes:

bedankt :)

11. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal,

Mijn man en ik gaan voor ronde 2. Vanmorgen toen ik naar de w.c. ging was mijn ongi daar. Dusdan zal ik nu wel een cyclus hebben van 30 i.p.v. 28. Mijn man zei al van dat we de komende maand maar eens flink onze best moeten gaan doen. :D :D

12. billie78

billie78 Actief lid

25 nov 2007
    148
    1
    0
    He jammer schildje!
    Op naar de volgende ronde en alvast veel succes! ;)

13. cootje269

cootje269 Lid

5 feb 2008
    66
    0
    0
    jammer voor je! :( Ik wacht nog steeds op m'n ongi... maar ik hoop erg dat het nog weg blijft, gooi ik er morgen nog een test tegenaan :) en anders ga ik ook op voor de 2e ronde

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    He jammer!
    In ieder geval veel plezier met je best doen ;)

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Dat zal wel lukken :) :) ;)

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Cootje hoe zit het met jouw. Is er al iets?

17. cootje269

cootje269 Lid

5 feb 2008
    66
    0
    0
    nee... ik ben nog niet ongi, lijkt wel gigantisch in de weg te zitten. Wilde testen, maar mijn mannetje lief wilde er bij wezen en dan het liefst ook nog wachten tot morgenochtend :( :) Ik weet niet of ik dat vol ga houden! Ik haal vanalles in mijn koppie. Ik hoop het zo, maar ik twijfel dan vervolgens weer. Dan lees je dat na je pilstop je ongi wel rustig 8 weken weg kan blijven... Maar dan heb je toch ook niet al 2 weken van die vaage ongi/zwangerschaps klachjes?! Ik denk dat het me nog wel lukt te wachten tot vanavond, maar tot morgen... ik denk het niet. Elke keer als ik naar de wc moet ben ik bang ongi te wezen, haha.

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik zal met je mee duimen.

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    En en en en Cootje! Helemaal niet nieuwschierig hoor.

20. sannie80

sannie80 Lid

23 jan 2008
    44
    0
    0
    Brabant
    En cootje en schildje? Weten jullie al meer?

Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Had mijn NOD twee dagen geleden, maar de test was gistermorgen nog negatief. Gelukkig nog steeds niet ongi.

Spannend!

Deel Deze Pagina