aaah ! ALWEER verkouden !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magdalena6, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    verdorie , ben alweer voor de 2 de achter elkaar verkouden ! :evil:
    voor de eerste keer heb ik een kuur gekregen , ben toen ruim 3 week verkouden geweest en toen is het 4 week goed gegaan en nu ben ik weer verkouden.. heeeeeeeeel irri ! :rolleyes:
    het zou echt wel aan de weerstand liggen.. maar je wordt er zo lui en hangerig van ..!! :( en ik heb nog zo veel te doen.. ;) [/b]

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Veel fruit eten en misschien toch aan de vitamine pillen

Ik heb het ook gehad in week 20...vreselijk het duurde bij mij ook 3 weken.
    Daarna ben ik het aan fruit geslagen e.d. en nergens meer last van gehad.

Beterschap!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben al 5 weken verkouden en gebruik gewoon echt nog steed 2 keer perdag neus spray
    want anders kom ik me dag echt niet door
    ik slik nog steeds de dagravit baby en mama en alles niets dat helpt hoor qua pillen

4. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0

hallo
    ik ben ook al bijna twee weken verkouden, sinds een paar dagen erg verkouden, ik denk dat de ene er gewoon vatbaarder voor is dan de andere zoals ik heb astma dus als ik verkouden ben, heb ik het meestal langer
    ik ben nu grieperig,ben nu 3 dagen thuis van mijn werk nu, ik ga morgen even naar de huisarts meschien krijg ik een antibioticakuur,(als dat mag)
    ben ook erg moe,en slaap ook niet goed meer.
    dus je bent niet de enigste
    heb jij ook astma of niet?
    groetjes van Summer

5. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    oooooooooh en ik maar denken dat ik de enige was!
    Ik ben ook continu verkouden al sinds het begin van de zwangerschap,.ben er misschien maar 1 week vanaf geweest,.en wordt en nu wel gek van, heb alles al gehad en geprobeert!
    Van neussprays tot stomen, van vitamines ,.tot veel fruit eten,.maar niks,. uien naast bed hielp eerst heel goed en nu ook niet meer!
    Dokter heeft verders ook niks meer,door de zwangerschap en je sneller gevoelig zei hij :( dus nog meer tips zijn van harte welkom!

6. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Ik lees dat veel van jullie neussprays gebruiken tijdens jullie zwangerschap. Ik ben zelf (normaal gesproken) 5-6 keer per jaar zwaar verkouden, en mag dan al maximaal een week neussprays gebruiken omdat dit heel slecht is voor de slijmvliezen in je neus en je zenuwstelsel. Uiteraard ben ik ook tijdens mijn zwangerschap al een aantal keer behoorlijk verkouden geweest, en neusspray is nu echt uit den boze! (Bevestigd door 3 verschillende artsen). Wat ik nu gebruik is een zoutoplossing. Dit werkt wat langzamer, maar zeker net zo goed...

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

toevallig heb ik net de kno arts+apotheek gespoken en ik mag het gewoon hebben maar dan wel de kinder dosering/zout oplossing.ik ben momenteel zo verkouden ik kn niet eens slapen zo dicht zit ik het licht er volgens mij ook aan hoever je bent.want de eerste 3 maand mag het helemaal niet

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    en mijn art zeg toch echt dat otrivin neusspray gewoon mag hij zegt er zit dus iets in waardoor de weeen uitblijven .en dat er daarom word gezegt dat je het niet mag gebruiken maar zolang je nog geen 38 weken zwanger bent mag je het gewoon gebruiken want dan is het niet erg dat de weeen uitblijven hij zegt dit middeltje wat hier in zit word ook in het ziekehuis gebruikt om te zorgen dat de weeen uitblijven of stoppen.
    in de bijsluiter staat ook dat het gewoon gebruikt mag worden tijdends de zwangerschap.
    en de zoutoplossing werkt bij mij voor geen meter

9. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik gebruik ook elke dag 1 spray voor het slapen gaan (al jaren, dus niet 1week als ik verkouden ben, toen ik nog niet zwanger was, was het zeker geen probleem) en heb dat ook bij mijn gynaecoloog en vk nagevraagd en die zeggen allebei ook dat het mag. Mijn zus heeft het bij beide zwangerschappen ook gebruikt (ook 1x per dag) en niks aan de hand hoor, als je maar geen flesje per dag erdoorheen spuit.

10. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik had een hoestje toen ik op vakantie ging (19 aug) en nu nog steeds, alleen is de keelpijn weg en heb soms wat slijm. Het hoesten wekt bij mij de misselijkheid en overgeven op! das helemaal shit!

11. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    jeetje je wordt er gewoon gek van , :evil: niet normaal kunnen slapen , net wat ellen1982 zegt , hoesten wekt gewoon het overgeven op..krijg er ook harde buiken van.. je wordt er ook zo kort ademig door.. :confused: jeetje en dit is ook nog wel mijn eerste week van mijn verlof en ik heb nog zoveel te doen..! :confused: onze slaapkamer verven .. het hele huis wil ik nog een x bij langs..maar hoe ik me nu voel , krijg je me niet van de bank of achter de computer vandaan.. :cry: maar dit wil helemaal niet ! :evil:
    en geen 1 middeltje helpt.. ! :rolleyes:

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ik geef je een hand ik slaap ook niet meer.ik ga straks otrivin halen ik heb al rinocaps is huis dus het ruikt in huis naar eucaliptus (?) en vicks op me keel.ik word echt helemaal gek me keel is zo droog bah echt niet leuk meer

Deel Deze Pagina