Aaah kerstkado's verzinnen!! Wie kan mij helpen om dit jaar met iets orgineels aan te komen? En wat kopen jullie?
haha ik heb niets orgineels. mijn vriend is vorige week samen met mij naar de stad geweest en ik wist dus dat hij een nieuwe broek nodig had en schoenen. die schoenen die hij mooi vond heeft hij gepast en ik zei: we kijken nog even verder, met die solden nu kan het best zijn dat ze bij de actiesport staan voor de helft van de prijs.... dus doorgelopen en uiteindelijk vergeten om te halen. nu heb ik die schoenen gekocht, een leuke jeans en een kniptang (jah! wat een cadeau he, maar meneer was laatst aant zeuren dat hij geen goeie kniptang had) iets anders kon ik oo niet verzinnen :d
voor mijn dochter glowpopje en een set met poppetjes van de droomtuin.een kerstslab van hello kitty voor mijn man horloge tijdschrift scheeraparaat met set mesjes in kado doos fles prosecco en doosje chocolade slagroomtruffels(is ie gek op)
Wauw jullie weten tenminste iets, Leuk Sharon die schoenen daar denkt hij nu vast niet meer aan.. Jaa doosje bonbons met een flesje drank. dat zou ik ook wel kunnen halen. Hmm voor schoonfamilie moet ik ook nog op pad.. 8)
Sorry meid, heb ook niks origneels... De weken voor Kerst begin ik een beetje op te letten wat mensen 'missen' of nodig hebben en dat zet ik op een lijstje. Wat ik heb tot dusver: Mama : nagellak, Dove douchegel Papa : Senso kopjes (hij heeft pas een Senso-achtig iets aangeschaft) en een DVD van The Pianist Mijn stiefdochter: setje boxershortjes,die draagt ze heel graag.moet er nog iets voor bijhalen maar weet niet wat Alyna: houten drumstelletje, setje ondergoed van Iejoor En dat was het zowat...m'n vriend was er bij dus kon voor hem niks kopen. En moet voor m'n schoonmoeder en -zus nog iets verzinnen *zucht*. Fotolijstje is zo afgezaagd.
masage olie van kneip relaxing een mooi tijdschrift(autos/motoren/tatooblad een leuk shirt een mooie boxershort( bjorn borg) de douchegel van zijn favorite geur(heb je wood wel eens geroken)van desquered wij geven mijn vader en zijn vriendin een waardebon tegen de aanbetaling van hun zomervakantie(doen we samen met mijn broer en schoonzus) de waardebon maken we op computer niet gekocht bij reisburo dus.
Niks, we hebben uitgebreid Sinterklaas gevierd en nu is het geld op en ja ik kan ook nog is elk moment bevallen dus je weet het nooit!
schoonmoeder een lekkere fles wijn met 2 mooie wijnglazen erbij schoonzus chocoladefondue setje van de xenos met smeltchocolade en 2 bordjes
zoontje krijgt. de driewieler van baby too en bouwstenen van abrick vriend krijgt: een 16gb kaart voor de psp en ik denk een tom tom (loopt tie al maanden over te zeuren) ik zelf: ik denk niets
Mijn schoonmoeder drinkt niet. Alleen veel koffie, maar heb haar al eens kopjes gegeven. (die ze overigens volgens mij niet veel gebruikt, maar soit) Xenos hebben wij niet, maar vind dat wel een heel goed idee dat chocoladefondue setje! Thanx!
mn vriend heeft zijn eigen kadootje uitgezocht hij wilde graag nieuwe honkbalschoenen hebben en hij had hele mooie op eastbay gezien. kost 40 euro dus no problem. en ik wil de 2 laatste seizoenen van gooische vrouwen. ook 40 euro bij elkaar. voor mn schoonmoeder heb ik al een idee. zo een gouden babyhoofdje dat je aan een ketting of armband kan hangen. en dan met maddox zijn geb datum erop en naam. haar moeder had van alle kleinkinderen zo een hoofdje aan haar armband hangen toen ze overleed kreeg mn schoonmoeder die van miijn vriend en zijn broer en nu hebben ik en mijn schoonzus het hoofdje. dus het leek me wel leuk om mn schoonmoeder zo een hoofdje van haar kleinkind te geven en over niet al te lang krijgt ze nog een kleinkind (niet van ons hoor..van mn schoonbroer) voor mn zoontje hebben we bij de toys xl een tv aquaruim gekocht heel erg leuk. zo een tvtje met een lichtje en wat vloeistof erin zodat de visejs kunnen zwemmen en een liedje. voor mn broer die is dan ook jarig..southpark seizoen ..weet ik niet meer. schoonzusje weet ik nog niet en de rest ook niet
Ik zie dat je in Gelderland woont..... Waarom geen rondvaart door de Biesbos? Dit geef ik nl, ook kaarten voor circus in Den Haag 27 december, een cadeaubol van bol.com Box van vrouwenvleugel, Fotolijstje in de vorm van een auto, tefalpan, hoofdtelefoon voor op de laptop. Ideen genoeg zo?
man: boek hell's angels of van Louis van Gaal of iets voor de WII schoonmama: puzzels schoonpapa: oudejaarslot kinders: de oudste krijgt Lego duplo en de jongste krijgt... weet ik nog niet (is moeilijk voor een baby van bijna drie maanden die 'alles al heeft') Zoiets, denk ik...