Ik ook niets orgineels. Mijn vriend krijgt een paar sloffen. Mijn schoonmoeder een bon van de Blokker (vroeg ze zelf om) en mijn schoonzus... Tja, dat mag mijn vriend uitzoeken. met mijn eigen familie doen we geen cadeaus.
Ik weet ook nog niet alles hoor, moeilijk! Vriend: spel voor de playstation 3 + nieuwe schoenen voor onder z'n pak (en nog iets van Milan voor hem, maar dat weet ik nog niet) Milan: slee (heeft 'ie al gekregen) en een laptopje (hij wil altijd op die van mij) Zusje 1: servies (gaat samenwonen) Zusje 2: pannenset (gaat op kamers) Broertje 1: koffer (gaat naar Zuid-Afrika) Broertje 2: weet ik nog niet Ouders: lampen voor buiten en een nieuw naambordje voor de deur (zijn pas verhuisd) Schoonouders: tapasservies Opa en oma van m'n vriend: weet ik nog niet Andere opa van m'n vriend: een ingelijste foto van oma met milan (oma is van 't jaar overleden). Hmm, dat was 't denk ik, veel cadeautjes nodig
Ik heb een goede tip: Blooming tea! Dat is een bolletje thee die je in een glazen theepot (xenos/blokker) moet zetten en als je er dan water op giet wordt het een bloem. De thee kan je lang drinken: steeds weer water opgieten, en als je er koud water opgiet blijft de bloem wel een week goed! Super leuk toch? Dat geef ik bijna aan iedere vrouw in onze familie Verder geef ik ook zo'n zakvaas: dat is een zak die je in een bepaalde vorm kan kneden en daar kan je dan bloemen in doen. Elke keer kan je het in een andere vorm kneden. Staat ook leuk. Voor de kleintjes: een vliegtuiglepel: grappig!
Heb voor die kleine een paar auto's van Cars gekocht ( is tie helemaal gek van ) En voor mijn vriend koop ik het Monopoly Spel Versie Rotterdam, wilt tie graag hebben .. En voor de rest van de fam niets, we hebben met sinterklaas al aardig uitgepakt dus we houden het rustig met de kerst
Zo dat is een leuk idee van die blooming tea ! .. Ik ga je idee ff pikken hoor, dan geef ik mijn moeder en schoonmoeder ook maar zoiets
Ja echt leuk he? De thee smaakt naar groene thee of zwarte thee of jasmijn: je hebt verschillende soorten..
papa: een goeie fles wijn broer: een spel voor de psp en misschien ook een film mama: een senseo vriend: een dure kamerjas! die zeurt al een maand dat hij die wil en geen andere oma: kraslotjes, is ze gek op Luca: een speelgoed dat veel licht en geluid maakt en voor mezelf heb ik daarnet botten van 165 euro gekocht
ik heb die bleu ray speler met 10 films gekocht bij de mediamarkt voor 150 euro, was een aanbieding! en zelf heb ik de wii gekregen met wat spellen en de wii fit plus met een balance bord... voor de kinderen weet ik het nog niet die hebben met sinterklaas al zoooveeel speelgoed gekregen...