Kijken jullie nog veel televisie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnatman, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kijk jij nog veel tv?

1. Nooit

2. Soms

3. Regelmatig

4. Vaak

5. Ik woon in de tv

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Aangezien ik haast geen televisie meer kijk doordat er tegenwoordig niks bijzonders meer is op de kijkbuis ben ik wel nieuwsgierig of ik de enige ben.

Tegenwoordig kijk je geen film meer, maar reclame met af en toe stukjes film. Dan download ik ze wel en kijk ze in 1x. Verder wordt er niks nieuws meer verzonnen.
    Het is allemaal hetzelfde: Sterren dansen op het ijs, Dansen met de sterren, enz. Het wachten is nog op parachutespringen met sterren en bungeejumping met sterren.
    Dan heb je nog de eindeloze serie aan "zogenaamd" zangtalent: Idols, Popstars, Voice, X-Factor en weet ik veel wat nog meer. Het is allemaal hetzelfde wat er op de buis is. Bijna iedere bekende Nederlander heeft wel een eigen real-life soap.

Enige wat ik nog kijk is gedownloade films en uitzending gemist. Dan heb je tenminste geen reclame. Dus wie deelt deze mening?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik deel je mening zeker

Meer reclame als uitzendtijd tegenwoordig, echt schandalig

En ik word ook moe van die sterren programma's zoals sterren dansen, sterren springen in een zwembad, etc
    En die talentenjachten x factor, Idols,the Voice, Hollands got talent, allemaal 1 pot nat

Ik kijk wel nog tv, maar vrij weinig
    Ik kijk voornamelijk series uit de USA, dat vind ikzelf betere tv

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee ik kijk niet meer vaak naar reclames. Bahbah.
    We downloaden alles van films tot series of ik kijk naar programma gemist op de iPad. Dan heb ik ook geen reclames.
    Kzet de tv wel soms op maar we kijken niet niet vaak naar gewoon tv

Nu zijn we naar x factor uk aant kijken, ook beter geproduceerd als hier, we zijn benieuwd naar x factor USA met Britney Spears haha

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik kijk elke dag wel tv... ook naar die eindeloze series van talentenjachten, real life soaps en niet te vergeten GTST ;)

5. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Nooit. We kijken wel een heuleboel Amerikaanse en Britse series op de pc. (En oke, stiekem kijk ik ook wel wat heerlijke Nederlandse pulp zoals BZV en Wie trouwt mijn zoon op uitzendinggemist.)

6. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Hij staat bij ons altijd aan (wel altijd Engelse TV via de satelliet trouwens - en heel soms Franse TV. Nederlandse TV kijk ik alleen als ik op familiebezoek in NL ben). Mijn vriend kijkt veel. Ik zit meestal te laptoppen of te hobbyen... Ik hou echter wel van de 'achtergrondruis'.

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben met je eens dat de tv weinig diepgang heeft, maar soms vind ik het wel even heerlijk om van die domme tv als oh oh cherso enz. te kijken.

Maar nu ben ik op mn best met al die politieke debatten, heerlijk, ik kan er geen genoeg van krijgen, vandaag 3 uur heerlijk:)

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik vind de kwaliteit van tv echt flink achteruit gegaan... Allemaal leuk en aardig zo'n nieuw programma, maar vervolgens wordt het concept helemaal uit gemolken ( zoals sterren doen dit, sterren doen dat )...
    Evenals die vervelende talentenjachten waar zo hoog over wordt opgegeven, terwijl je daarna bijna niets meer van de winnaar hoort...

En al die walgelijke real-life soaps... Mijn handen gaan echt jeuken als ik, bijv. Barbie met haar hossende, zwangere lijf de meest irritante opmerkingen hoor maken.

Als ik kijk dan kijk ik naar National Geographic, Discovery Channel en mijn enige guilty pleasure TLC :D.
    De tv staat 's avonds vaak wel aan, maar we kijken allebei niet echt...
    Wat wel wel met dikke regelmaat doen is films kijken... Heb je de tv immers ook voor nodig. Heerlijk vind ik dat! Theetje erbij...

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hij staat aan maar daar ik alles mee gezegd. als ik kijk staat hij vaak op history channel

10. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Amerikaanse series, Pauw & Witteman en Britse detectiveseries... Verder vind ik het niks. Ja, The Voice vind ik dan nog wel leuk, en ik kijk naar National Geographic en Animal Planet (en daarna TLC). Maar ook daar veel reclame hoor, bah.

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb voor 'veel' gekozen maar wel met de kanttekening dat ik multitask. Dus, tv kijken en iPad op schoot. Tussendoor krantje lezen en met manlief kletsen.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Downloaden, je betaalt 5euro per maand en downloaden maar, hd, 3d, surround geluid en geen reclames

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zoiets

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

ik ben niet minder tv gaan kijken, keek altijd al weinig.Het aanbod is al 10 jaar nauwelijks veranderd... ik denk dat de meeste hier gewoon ouder worden en het daardoor allemaal minder vinden maar feitelijk is er weinig veranderd. Het was allemaal bullshit en dat is het nog.
    Ik kijk:
    - Downtown abbey
    - Top Gear
    - NOS journaal
    - sporadische film
    - tussen kunst en kitsch
    - soms iets Amerikaans
    - paralympics

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Steeds minder eigenlijk. Soms staat de tv doordeweeks alleen aan als de kinderen net zijn opgestaan en tijdens het koken en na het eten als ik de keuken opruim. Maar als het mooi weer is vliegt de oudste direct weer naar buiten en de jongste boeit hetbnog niet echt :D ik volg nu alleen de debatten maar meer ook niet.
    Ik kijk wel via mn telefoon op bed nog een uurtje naar series via internet (net aan Lost begonnen).

Mijn man kijkt in het weekend wel vaak naar discovery s avonds.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Luuz via wat kijk jij series op je gsm? Android of Apple?

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik kijk eigenlijk iedere dag en dan vooral net5/sbs6-series. In ieder geval geen talentenjachten of sterrenshows. Mijn man kijkt vooral discovery-programma's.

18. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Op het moment volg ik best weer veel...

gtst
    boer zoekt vrouw
    barbies baby
    mijn vieze vette vervelende verloofde
    over mijn lijk
    private practice
    body of proof
    the voice
    junior masterchef

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik woon in de tv :D

Hij staat hier de hele dag aan ook al kijk ik niet.

Ik kijk veel discovery, TLC, docu's en Film 1 ( film zenders ), overdags staat baby tv of Disney junior voor de kids op.

Ik kijk geen talentenshow programma's, verschrikkelijk zeg, we weten nu toch wel dat we geen echt talent hebben in nederland ??

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier keek ik al jaren niet veel.. Maar op het moment kijk ik zelfs enkel film1.
    Manlief wil het echter opzeggen... Vind ik toch wel jammer.
    Hij is regelmatig 's avonds weg en dan kijk ik wel graag een filmpje.
    Daarentegen is film1 niet onwijs goedkoop.. En vraag ik me af of ik het echt zal missen :)

Deel Deze Pagina