Ik zie wel wat! Vanmorgen zelf stiekem getest, had ik beter niet kunnen doen. Wit als sneeuw. Dus die van jou ziet er beter uit! Ik wacht nu maar echt tot mijn NOD. Ik zie dit als een eigen-schuld-dikke-bult wittigheid
Yep zie ook wat En hoef niet eens heel erg te turen Hopelijk wordt hij snel donkerder En idd het best is om zaterdag weer te testen.. Maar ik zou morgen ook testen hahaha
He klungel, kom ik je hier weer tegen Ik word ook blij van jouw post en reacties, mijn twijfeltest zag er ook zo uit en dat was geen sensitieve! Door al die reacties krijg ik ook weer hoop. Mijn nod is maandag. Oh meid ik duim voor je!!
Dank je wel allemaal, ik durf het nog niet te geloven, Ik wacht nog even tot ik een goeie test heb! Morgen ga ik een KV test doen en daarna wacht ik tot zondag denk ik!! Mamalara oooh spannend he hou me op de hoogte heb je een foto van je testen?? Groetjes Klungel
Zwanger hoor! Dit zijn mijn 2v5 testen van 10 en 11 dpo. Het begint licht, maar dat komt vanzelf goed! Van harte gefeliciteerd!! (op de 1e test zie je op de foto zo goed als niks, maar in het echt heeeeeel licht)
Jaaaa zwanger ik zie je streepjes ook en die Digi die maakt het af! Ik hoop dat ik de komende Dagen ook een donkerder streepje krijg!! Gefeliciteerd mamalara het is je gegund! Hopelijk kan ik snel aansluiten....
Ik kan het nog steeds niet geloven, wil ze eerst wat duidelijker hebben hihi Hopelijk morgenvroeg met ochtendurine een duidelijkere! Deze was van vanmiddag!! Thanks Loe ik dacht je laat een voorbeeld zien, dacht nog ja zo ziet die van mij er ook uit Groetjes Klungel Fijne avond allemaal