Baby al bijna een week ziek + slecht drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaenMini, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Mijn dochtertje is sinds maandag ziek. Drinkt iets slechter en slaapt iets meer, heeft klein beetje verhoging maar verder vrolijk.

Maar het is nu vrijdag en nog geen verbetering, dus net HAP gebelt voor advies ( jaja te bezorgd I know.. maar wou even raad en dokter was al gesloten, en omdat het het zoveelste flesje was die na 3 slokken de gootsteen in ging maakte ik me opeens meer zorgen)

Ze drinkt rond de 600/700cc per dag en spuugt vrij veel uit, wasmachine draait overuren. Na het badje spuugt ze veel dus even deze week met de washand gewassen, en dr normale reflux medicijnen doen even niets want alles komt er uit, op alle mogelijke manieren.. Ik zit geregeld onder en zij voornamelijk.

Ik zit maandag als eerste bij de huisarts maar is nog zo ver weg.. Ik weet wel dat ze er nog niets aan kunnen doen maar het voelt niet fijn als je kleintje zo slecht drinkt.

Iemand herkenning? Geruststelling?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou denk ik niet tit maandag willen wachten en gewoon bij de hap langswillen.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik vind je niet bezorgd hoor, je kindje is nog zo klein.
    Als het vandaag nog zo slecht gaat met drinken zou ik weer de HAP bellen en vragen of je langs mag komen.
    Al is het voor je eigen geruststelling

Beterschap

Deel Deze Pagina