AAAH wat LIEFF ik MOET even kijken.... Wie wordt er ook GEK van!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ons Kleintje, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Ik was bij de eerste bijna bang dat hij zou gaan denken dat 'hollands welvaren' zijn naam was ;).
    Kan me voorstellen dat iemand het soms zat is als er weer iemand in de wagen duikt of rare dingen zegt.
    Ik heb dat zelf niet (ben veel te trots denk ik ;)), maar mijn grens is ook zeker kijken mag, aankomen niet.

2. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Ik kan het me ook goed voorstellen dat je er gek van wordt.
    Ik word nu iets gemakkelijker, maar heb zeker de eerste maanden heeeeeel voorzichtig gedaan.
    Ik ben wel heel erg trots op onze kleine meid, maar heb totaal niet de behoefte om haar aan de wereld te showen...
    Als er mensen aan haar zouden zitten zou ik die denk ik wegslaan...:)
    Op zich niet rot bedoeld, maar inderdaad weten zij veel wat er allemaal met mijn kleine aan de hand is, dan hoeven ze er toch zeker niet aan haar te zitten?!
    Ik vind het heerlijk als ik ongestoord over straat kan, zonder dat er iemand in de kinderwagenbak kijkt.
    Misschien scheelt het dat ik nog altijd een dooky over de kap heb, zodat mensen niet naar binnen kunnen kijken ;).
    En gelukkig heeft nog niemand t dooky weggehaald!
    Nu ligt ze nog in de kinderwagenbak en krijgen we relatief weinig opmerkingen.
    Maar staks moet onze (hele) kleine baby toch echt in dat hele grote zitje van de kinderwagen en ik ben bang dat de opmerkingen dan niet van de lucht zullen zijn.
    Ik snap (verstandelijk) de mensen die het asociaal vinden ook wel een beetje, maar dit zegt mijn gevoel nou eenmaal.
    Misschien moet ik proberen om het iets meer los te laten ;)!?

Maar als mensen het gewoon kunnen houden bij kijken en "wat lief, wat mooi, wat leuk" zou het ook al veel schelen denk ik!
    Nou ja we zullen wel zien straks!

GRTZ.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Kijken vind ik niet erg, leuk zelfs als mensen mijn kindjes mooi, lief, leuk, schattig vinden ;).

Aanraken vind ik niet prettig... Ohja en in de periode dat ze eenkennig worden en je na ieder hoofd in de kinderwagen met een huilende baby zit word ik van kijken ook minder vrolijk :D

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

misschien komt het ook omdat een Kees kinderwagen heb, zit ik me te bedenken, omdat de bakjes dan staan zoals een buggy en iedereen er in kan kijken?
    Even voor de duidelijkheid, ik ben echt supertrots op ze. Raar dat mensen daarover twijfelen!
    Maar ik denk inderdaad zoals werd genoemd, overal waar TE voor staat is niet leuk.
    Ik heb in elk geval nu ook kunnen lezen hoe anderen hierover denken en een beetje kunnen bedenken waarom ik dit zo vindt,
    en volgens mij heb ik mijn doel bereikt met dit topic, dus van mij mag hij dicht, tenzij jullie hem open willen houden natuurlijk..

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    niet alles gelezen maar nee absoluut geen last van. Ben supertrots op mijn jongens en iedereen mag er iets liefs of leuks over zeggen:D

Deel Deze Pagina