Ik mocht t middel niet nemen van de huisarts, dus ook niet gedaan. Kids hadden wormpjes. Huisarts zal wel advies geven mocht t zo zijn.
Ik heb een geruststellende boodschap: soms is het er echt maar 1!!! Toen mijn dochtertje 2 was had ze er ook een keer 1. Ik heb nog (gatverdamme) met een vork staan roeren erin, dagen achter elkaar. Geen enkel wormpje meer gevonden. Ze had ook nergens last van, geen jeuk niks! En ze is nu 7, dus het zal wel goedgekomen zijn Ik zou zeker als je zwanger bent even afwachten of het er zeker weten meer zijn. Dus zeg maar, nog een nr 2 doen en grondig inspecteren. En bel idd vast voor advies naar de huisarts of verloskundige. Dan weet je in ieder geval wat kan en mag als het er wel meer blijken te zijn. Persoonlijk zou ik van 1 wormpje nog niet in paniek raken
Sorry voor de slapeloze nachten hihi...ikzelf heb er ook niet van kunnen Slapen. In totaal 3 gesignaleerd en vanochtend bij de ha en mebendazol meegekregen voor het hele gezin. Dit kan voor mij nu geen kwaad,alleen de 1e maanden niet. Verder tot nu nergens meer last van en ook bij de rest niks kunnen vinden. Het zijn maar 2 pilletjes nu 1 en over 2 weken. Was er gelukkig optijd bij, want de ha zei dat ze nog niet gebben kunnen nestelen. Ws komt het van de afhaalchinees afgelopen woensdag...smaakpolitie geeft ze niet voor niks haast nooit n stickertje Bedankt allemaal he...xxx
Ah ok, ik snap het. Ik dacht idd dat ze bedoelde dat de taugé wellicht niet helemaal jofel was, maar je kunt taugé ook aanzien voor...
Was t maar taugé...meestal is het toch vlees en bij zulke keukens wordt niet altijd even hygiënisch omgegaan met voedsel en de bereiding daarvan. Maar gelukkig was ik erop tijd bij en heb ik al n pilletje op Je voelt je gewoon ranzig..terwijl je er niks aan kunt doen mrt xoiets
Je krijgt wormen meestal van contact met iemand die wormen heeft en bv z'n handen niet goed heeft gewassen, dus bv via hand schudden of via een deurklink etc. Het zijn echte parasietjes die vooral op mensen voorkomen, en dus maar zelden op eten bijvoorbeeld. Ik zou dus niet meteen de afhaal chinees de schuld geven hoor!
Eens met purk. Meestal komt het niet van voedsel maar van andere mensen die het hebben en zelf de hygiene niet zo nauw hebben genomen. Ook het eten van de Chinees is verhit, dus dan zijn de wormpjes dood...