Mijn nichtje heeft een tas. Perfect ding. Niet te gek groot en toch kan alles erin. En met alles bedoel ik dan ook echt alles. Van luiers tot flessen, babyvoeding, limonade, drinkbekers, koekjes, spelden, kammen, haarelastiekjes, papieren zakdoekjes , miljoenen reserve spenen....etc, etc....echt je kunt het zo gek niet verzinnen of ze heeft het in die tas. Al ruim vier jaar (want zo oud is haar eerste beeb) probeer ik haar erop te betrappen dat ze misgrijpt. Af en toe schijnt de collectie aangevuld te worden, want toen ruim 1 jaar geleden zij haar tweede beeb kreeg bleken er toch weer spullen in te zitten die voor haar eerste niet meer nodig waren. Of hadden die dingen drie jaar in het magazijn gedeelte van die tas gezeten???? Gisteren zat ze naast me in de kerk. De beeb van mijn broertje (haar oom) werd gedoopt. En weer heb ik met grote ogen naar haar tas zitten kijken. Een doekje, papieren zakdoekje, een koekje, een nat doekje voor de vieze handjes.....wonderbaarlijk. Nadat zij haar oudste van een stuk speelgoed had voorzien, mijn mams van een paracetamolletje, mijn vriend van een zakdoekje zag ze mij naar haar tas kijken......"wil je ook iets?", vroeg ze me. Die kans nam ik uiteraard.....doe mij maar een ijsje!!!! Na 4 jaar is het dan eindelijk 1-0 voor mij.
HaHa die is goed! En tja sommige mensen stoppen inderdaad van alles in hun tas, tja je kan het maar nodig hebben toch... Liefs, misspuma
haha...geweldig....ik ben dus ook zo iemand die alles in dr tas heeft... .... .... Kan altijd wel iets van pas komen denk ik dan... fay
helaas moet ik me daar ook schuldig aan maken ben ook een lopend winkeltje/drogistje/apotheekje maar nee ijs dat heb ik niet bij me hoor
ik maak me ook schuldig. In mijn rugzak zit echt voor ieder wat wils in. soms denk ik ik ga hem opruimen maar ik wil het standhouden als de rommeltas van fleur
pfff ben vandaag niet fit duurde even voordat ik hem snapte Hihi maar daar maak ik me niet schuldig aan ( al zegt mijn mannetje van wel hmm )
Wat schrijf je dat leuk! Ik sluit me helemaal bij Sim aan Enneuh...ik ben er juist zoeen (tenminste sinds ik geen baby tas meer bij heb) die altijd alles vergeet Iedere keer als we weg gaan heb ik weer geen (natte)doekjes bij voor vieze handjes en gezichten. En telkens neem ik me dan voor het de volgende keer WEL in mn tas (gewone schouder tas) te doen. En de volgende keer heb ik t dan WEER niet bij Als mn kont niet vast zat....moest ik de hele dag staan!
hahaha, die tas kon van mij wezen,. ik heb er ook van alles in zitten, van babyspullen tot een hele drogist.... maar wat een sterke opmerking!