aaahhh.... muggen!!

Discussie in 'De lounge' gestart door djara, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    haha, verhuizen is zeker geen optie, ik heb het hier prima naar mijn zin!! (op de muggen na dan he!) ik denk dat ik toch maar wat van die horretjes ga halen....

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik word ook altijd lekgestoken en wat bij mij enorm helpt is een ventilator op en eerste stand (zachtjes) laten draaien, muggen hebben er schijnbaar een enorme hekel aan want ik word niet meer gestoken 's nachts. en na 5 minuten hoor je het niet meer

3. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wat n idee zeg. Mijn mannetje wordt ALTIJD gestoken. Gaan zeker de ventilator proberen.
    (hadden hem vanacht ookal aanstaan ivm hitte)

4. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Wij hebben onze katten :) Ze vinden het heerlijk om op ze te jagen en daarna op te eten.

Groetjes,
    Butterfly

5. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ha ha, dat doen die van ons ook, maar onze katten maken er soms zo'n zooitje van. En dan houden de katten ons wakker.... (vinden ze ook leuk spelletje.)

Mijn man gaat ze normaal s'avonds achetr na (de muggen) met zo'n electrische muggen/vliegenvanger. Als ie ook maar iets hoort, hup het licht aan en acher de mug aan tot ie dood is.....

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij hebben ook altijd een ventilator aan (had ik op de vorige pagina geoppert). Nu ben ik toch gewoon gestoken, maar dat was 's avond in de tuin. Ik ben 2x gestoken en ik héb toch jeuk, niet normaal. Ik lig er gewoon een uur lang wakker van. Dat heb ik anders nooit. Lijkt wel of ik er ineens overgevoelig voor geworden ben.

7. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    hoi lucia sorry oor de late reactie... als het goed is kun je die druppels bij de tuinen krijgen... ik weet niet of er zo'n winkel bij jou in de buurt is en anders zou je et gewon even bij de apotheek moeten vragen.

8. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Tegen de jeuk heb je ook verschillende middeltjes hoor.

Simpelste: Beetje azijn er op deppen.
    (helpt ook tegen andere insecten beten of kwalenbeten)

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Het klinkt een beetje raar. Maar doorzichtige boterhamzakjes voor je open ramen en deuren. Door de schittering komen de insectenm niet. Het helpt echt hier hangen ze ook overal.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dan zal ik eens bij zo'n winkeltje hier in de buurt gaan kijken,bedankt! ;)

11. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Geen genade voor de muggen! :evil: Ik maak ze allemaal dood met zo'n milieu-onvriendelijke spuitbus. Jammer van het milieu, maar ik slaap heel licht, dus ik ben gewoon de hele nacht wakker als er zo'n ellendeling in m'n slaapkamer zit. We hebben een grote hor voor het slaapkamerraam en een ventilator en alles, maar ik wil gewoon zeker weten dat ze dood zijn, eerder kan ik toch niet slapen.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

je hebt bij etos een spuitbus die muggen doden misschien dat dat helpt ?

13. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had een tip van me schoonmoeder gekregen, het kan helpen om een schotel of kopje met azijn te vullen en in je slaapkamer te zetten. Of je insmeren met citroensap.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Autan helpt ook goed, maar ik vind het zo stinken, ik weet ook niet of je het tijdens de zwangerschap mag gebruiken, er zit deet in.

15. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)

kijk......dit zijn leuke tips :)

maar hoe moet ik dat zien, gewoon 1 zakje tussen het raam.......of gewoon het hele raam volplakken.....

(hihi, en ik ben niet eens blond :) )

16. tinycazemier

11 dec 2005
    61
    0
    0
    huisvrouw
    delfzijl
    van nature ben je wel blond...Agnes gewoon gaas en klitteband en dan wil je raam nog wel open hoor...dat is het spul wat wij in de slaapkamer hebben en dan heb jij geen last meer van muggen..

Tiny/mams en oma

17. tinycazemier

11 dec 2005
    61
    0
    0
    huisvrouw
    delfzijl
    dat was 4 keer ...ik weet niet wat er is gebeurd.... nu moet je het toch wel weten ....hahahaha

tiny/mams en oma

18. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    gewoon met een puneze(haha vast verkeerd geschreven) in je raamlijst vast maken of met een veter aan je lamp knopen

19. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik woon midden in de stad en hier is het ook een en al mug, het is een ramp. En ze moeten altijd MIJ hebben, mijn wederhelft heeft nooit een bultje :(

20. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb nu zo'n blauwe lamp gekocht, kijken of het helpt!

Deel Deze Pagina