Mijn ouders hebben elektrische fietsen en ik vind het handig om daar ook af en toe op te fietsen. Ik wil dan graag een kinderzitje achterop zetten zodat mijn zoontje mee kan. Weet iemand toevallig welke zitjes makkelijk erop te zetten zijn (en er makkelijk af te halen zijn natuurlijk). De meeste zijn met schroeven volgens mij. Zou er een merk zijn die zitjes verkoopt met een veersysteem of zo? Vroeger waren er wel van die stoeltjes (toen ik zelf klein was), maar ik vraag me af of die er nog wel zijn? Iemand enig idee?
Ligt aan de uhm hoe noem je dat 'bagagedrager' van de fiets of dit stoeltje erop kan, maar deze stoeltjes (GMG fietsstoeltje) zijn 'gewoon' met zo een veren systeem. Je doet die dingen uit elkaar en klemt ze om je 'bagagedrager' zegmaar. Als de 'bagagedrager' geen tusssenstukjes heeft in de breedte maar in de lengte, dan moet je er een speciaal los dingetje op monteren, dan gaat het dus niet. Voor de extra veiligheid voor het vast zitten aan je fiets zit er wel een bakje bij dat onder de bagagedrager doorsteekt naar de andere kant van het zitje en dat je vast draait met een dopje, dit kan je gewoon even doen bij het verzetten niet heel veel moeite. Bekijk bijlage 57322
De yepp van gmg zijn er super makelijk af tehalen. je hebt dan een exstra buigel nodig voor op die fiets. en dan klik je daar de yepp op/ of op jou fiets. En daar bij is het ook nog een super fijn zitje. met een 5 punts gordel. en van crogs matriaal en daar door is ie nooit kout of warm. en zit het erg fijn en geeft het minder schokken GMG Yepp Maxi achterzitje - 12GO Trading