De eerste maanden sliep hij beneden in de box, dan zette ik de radio aan en kon ik doen wat ik wilde. Zette ik die radio eens niet aan dan mocht ik me nog niet eens bewegen op de bank
Het gaat zeker over Onze zoon had ook van die periodes en dan werd hij van elke muggescheet wakker maar nu kan ik hem gewoon verschonen als hij zn luier volgeplast heeft 'savonds/'s nachts zonder dat hij wakker wordt. En paar maanden terug sliep hij bij schoonouders en ging hun inbraakalarm af, zij zaten meteen rechtop in bed maar zoon bleef gewoon slapen. Bij dochter eigenlijk net zo. Die leg ik altijd fatsoenlijk op dr plekje terug in bed als ik naar bed ga (netjes onderin ) zonder dat ze wakker wordt en vorige week kon papa even geen zomerzak vinden (ik was niet thuis) en had haar een winterzak aangedaan. Toen heb ik haar slapende nog van winter- naar zomerzak gedaan omdat ze toch wel erg zweette luier verschonen gaat ook slapende tegenwoordig
Haha hilarisch... Ik ken het, vooral bij de oudste. Pffff. Ik ben serieus een keer boos geworden op de buren toen ze rond half 8/8 uur aan de bel stonden. Met veel moeite sliep de kleine net, kon ik weer opnieuw beginnen, en dat in de verlatingsangstfase, pffffff. Ben gewoon tot 23u bezig geweest die avond. Maar de buren komen altijd op van de "lastige" tijdstippen. Vorige keer stonden ze rond half 7 aan de deur, net rond de avondspits, met twee krijsende kinderen die niet wilde eten/ moe waren naar een dagje KDV. En dan klagen dat wij niet zo snel open deden, tja. We hebben serieus in de tijd de wc niet altijd durven doortrekken, zo erg. Maar het gaat inderdaad over, de oudste slaapt nu overal doorheen. En de jongste daar kun je een kanon naast afschieten, daar wordt hij niet wakker van. Gister nog een ballon laten klappen vlak bij hem toen hij sliep, en zijn muziekdoos viel van de kledingkast toen hij net sliep, en hij sliep vrolijk verder.
Yep heel herkenbaar en vreselijk vervelend ja. Idd, er kan vreselijke onweer zijn ofzo en dan niets maar o wee als jij de kamer uit wil lopen dan pling........ Weer wakker
Hier hetzelfde gewoon wachten met doortrekken tot ze weer wakker is, dan denk je echt waar ben ik mee bezig
Hou op! Is echt een vreselijke irritatie factor hier. We wonen klein en gelijkvloers. Loop de hele dag op eieren. Constant moet ik tegen mijn man zeggen dat ie stil moet doen (is moeilijk voor mannen geloof ik) Vloer die kraakt, wc niet doortrekken (pas als hij wakker is) geen afwas kunnen doen, niet kunnen koken. Helemaal niks Zit altijd verplicht op de bank als meneer slaapt. Niet dat dát nou zo erg is..
zoooo herkenbaar hahah ik maar denken dat ik de enige ben die zo absurd doe om de kleine maar niet wakker te maken Schoonvader elke keer weer te zeiken ja hij moet er maar aan wennen hoor hij moet er maar aan wennen! ja... allemaal leuk en aardig maar als je voor de 3000ste keer die avond zn kamer in kan om weer van voor af aan een oversture baby te kalmeren en in slaap te krijgen die weer gaat krijsen zodra 1 plank kraakt dan ga je vanzelf de kamer uit sluipen met je adem ingehouden dan geloof je niet zo meer in het 'hij moet er maar aan wennen' Maar het gaat inmiddels al stukken beter dus het komt vanzelf helemaal goed. En in zn diepe slaap kan ik naast zn bed gaan staan en tegen hem praten maar dan wordt hij niet wakker alleen als hij pas net slaapt is de slaap gewoon zo licht dat hij me bij alles hoort Maar als ik kijk van waar we gekomen zijn gaat het al zoveel beter dat ik al het vetrouwen er in heb dat het uiteindelijk helemaal goed gaat komen Hier ook zo'n ooowneee moment als je de kamer uit loopt en tegen een speen aanschopt die vervolgens tegen de muur aan kletst aaargh daar was die speen die je net daarvoor een kwartier lang op je knietjes in het donker de vloer aan het aftasten was en je maar niet kon vinden waardoor je maar een andere hebt gepakt... en opnieuw kan je de kleine in slaap helpen Soms he ben ik echt jaloers op mensen die hun baby in bed leggen weg lopen en datz e in slaap vallen zonder moeite Al vraag ik me wel af of dat verhaal bij veel mensen echt waar is ...
Zo irritant, "ik kon stofzuigen naast de ledikant en hij sliep nog verder", "bij ons waren er tien kinderen, wij sliepen overal doorheen". Ik geloof ook niet aan het wennen, kan moeilijk expres herrie maken om te laten wennen en dan heb je weer kans dat ze in stilte niet slapen. Daarnaast wil ik ook graag s 'avond met een bak thee op de bank zitten voordat ik zelf naar bed ga, dan maar sluipen".
Heel herkenbaar en nog steeds Wanneer ze savonds naar bed gaat en iemand gaat naar boven, drukt op de bel of doet de deur te hard dicht wordt ze wakker! En blijft wakker
O die geluidjes Hoe vaak ik mijn teen niet tegen zijn bed heb gestoten. En eerst vloekte ik nog, maar daar werd hij wakker van. Dus dan maar binnensmonds terwijl ik de kamer ZACHTJES uitstrompel*grrmpffh* Of dat ik zijn tutje op de rand van het bed leg, omdat hij weer eens met zijn tutje in zijn oor in slaap is gevallen. Dus tutje op de rand, knuffel goedleggen en weglopen maar dan de tut van de rand af stoten. Of de deur die kraakt, mij man die roept, de kat die mauwt of met haar kont de deur open gooit waardoor er veel licht binnen valt, of dat je net een dikke scheet laat als je wegloopt. Ik ken het Maar een klokkentoren die ineens aanslaat, een festival naast de deur of carnaval festival waar hij in slaap was gevallen, dat maakt meneertje niks uit hoor
Yep, zeer herkenbaar ... hier ook een krakende vloer en een piepende slaapkamerdeur. Wat nog veel irritanter is, is wanneer er veel herrie is en ik vreselijk bang ben dat Eva daarvan wakker wordt, dat dus gewoon niet gebeurd :x, maar als ik op mijn tenen wegsluip en die stomme plank kraakt zachtjes, ze altijd wakker wordt ...
Hier ook zoooo herkenbaar, wij hebben een inimini gangetje voordat je de slaapkamers ingaat. Op zich niet erg maar elke plank piept/kraakt daar, dus we hebben ontdekt dat je op de drempels moet gaan staan en dan langzaam de deurklink loslaten dan slaapt prinsesje lief door. Alleen gleed mijn mans voet laatst weg en lag hij halverwege de trap en ongelooflijk maar waar, ze sliep gewoon door.
Als ik hier voorzichtig weg sluip, dan wordt ze wakker, maar als ik gewoon opsta en de trap af loop, dan is er niks aan de hand. Ik ben dus maar gestopt met sluipen Nu slaapt ze sowieso wel door lawaai en leefgeluiden heen, dus dat is gelukkig wel makkelijk. Afgelopen weekend feest gehad met een aantal nogal lawaaierige, dronken mannen en ze sliep gewoon! Ze kan dan weer niet slapen als het echt stil is, er moet geluid zijn, dus de radio staat aan in de slaapkamer. Als er beneden veel lawaai is en ze ligt boven, dan slaapt ze ook minder. Neem ik haar mee naar beneden en leg haar op schoot, dan is ze zo weg!
Heel herkenbaar! Precies voor haar slaapkamerdeur kraakt de vloer. Dus als wij savonds naar bed gaan kraakt het standaard ( kan er niet overheen stappen) en na 7 maanden is er nog niet aan gewend Ze is sowieso een lichte slaper dus zodra onze wekker sochtends af gaat is ze wakker..
Zo erg inderdaad, buitenstaanders die je wel even vertellen hoe het zou moeten. 'Hij moet er maar aan wennen' :x Dat zijn vaak de mensen die een baby hebben die meteen gaat slapen als je ze in bed legt. En die daar dan de credits voor denken te hebben. Want een kind is immers maakbaar Kwestie van geluk.