Hebben jullie dat ook? Dat je steeds naar de wc gaat kijken of je ook ongi geworden bent? En dan je nu dr steeds mee bezig bent? Hoe komen jullie nu deze dag door? En de komende? Want ik kan morgen testen maar ik denk dat ik daar dan nog een paar dagen mee moet wachten, ofnie. Ik hoop dat jullie dit een beetje herkennen en mij kunnen adviseren
goede test kopen en gaan testen! of een goede film aanzetten... of andere afleidingen... chochola, pepenoten... Ik weet ook niets beters.sorry
Ja ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan pas as dinsdag testen echt balen dat je dan zo lang moet wachten. Ik heb wel van die gekke kwaaltjes, maar ja je lichaam kan je heel erg voor de gek houden.
Jah idd..ik kan morgen dan testen, maar ik denk neit dat het verstandig is om er meteen een test tegenaan te gooien. Jah ik heb verschillende kwaaltjes...weeig gevoel in mijn buik, borsten doen pijn. Maar daarnaast heb ik ook hoofdpijn, en dat heb ik altijd wanneer ik ongi moet worden..alleen de dag ervoor..maar nu heb ik al 3 dagen:S
Ook ik zit in hetzelfde schuitje... Mag officieel pas zondag testen, maar ik doe het denk ik morgenochtend... Haha eigenwijs! @ Joosie Sommige testen kan je al een aantal dagen voor je NOD gebruiken, dus waarom zou morgen niet kunnen testen? Ik zal voor je duimen!
@ nonja, jah dat is ook wel zo, maar dan ben ik bang dat ik de volgende dag gewoon ongi word zeg maar. Hoe doe je die pendels onder aan je banner?
Ja dat is de teleurstelling dan he!? Ik ben daar ook wel een beetje bang voor, maar aan de andere kant vind ik het ook wel spannend om zo;n test te doen... het wordt de 1e, de andere maanden heb ik me kunnen beheersen! En als ie negatief is gaan we weer met goede moed verder, ik ben pas in ronde 3. Als je naar profiel gaat kan je daar waar ook je cyclus banner staat info toevoegen.
Jah daarom. Ik had het net met mijn vriend erover wanneer we zouden gaan testen...weet je wat hij zei: EEN WEEK...nadat ik kan testen zeg maar..dus dat ik volgende week vrijdag...pfff...nou dat ga ik niet volhouden hoor.. Grrr ik heb nu een pijn in mijn buik..net alsof ik ongi ben:S
owww mannen haha! Nee nog een week dat zou ik ook niet volhouden hoor! Hoop dat je ongi niet komt.Heb je een testje thuis liggen?Je kan er toch altijd eentje doen als je twijfelt.
Nee heb er geen 1 in huis liggen..maar goed ook want anders ga ik zo testen waar mijn vriend niet bij is..en dat heb ik 1x gedaan en die fout moet en wil ik niet nog een keer maken haha
ik kan maandag testen maar ik heb vandaag getest.....ik heb sinds zaterdag ongipijntjes en sinds gisterenmiddag niet meer. ik heb dus getest VEELSTE vroeg en nu heb ik een MEGA DIP. ik had gewoon NIET moeten testen. maar wat mij helpt en jou mss ook....chocolade kruidnoten! ik word er iets minder depri van
Ik zou ieg nog wachen tot zaterdag ofzo , ik heb nu vandaag en 1 dag te vroeg getest -->negatief , en ben er dus niks mee opgeschoten , want het kan nog steeds 2 kanten op want :geen bloed geeft moed !
je hebt helemaal gelijk meid! en of ik nou morgen nog blij ben dat die zak chocoladepepernoten op zijn weet ik niet, maar ik voel me stukken beter :-D....en als ik klaag dat ik morgen misselijk ben, willen jullie die chocoladepernoten dan de schuld geven :-D
Mijn cyclus met nog op gang komen. Heb dus eigenlijk geen idee waneer mijn nod zou zijn... en daar wordt ik enorm ongeduldig van. En ja ook ik heb testen in huis helaas! maar blijf er nu echt vanaf... hoop ik.... Toevallig in dit forum iemand die weet waar je potjes geduld kunt halen?
hihihi potjes geduld waren ze maar te koop ik moet nog zo`n 2 weken wachten, had deze week mn ei als t goed is, ben ziek, maar toch maar wel geklust dus hier word het ook weer een hoop geduld opbrengen 8)
Wat betreft het wachten en chocolo, ik heb mezelf een adventkalender gekocht.. Elke dag een chocolaatje om mijn geduld te stilen moet zeggen het werkt wel
he wat een goed idee zeg! maaruh....mag ik dan die chocolaatje opeten en er drie bewaren, ik hoef tenslotte nog maar 3 dagen te wachten