Aaahhhhh dikke spin !!!

Discussion in 'De lounge' started by Porsche, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zet ze ook altijd buiten. manlief gsteravond ineens..... staat op loopt naar tussenduur dus ik huh??? wat heb je gedaan.
    jah zegt ie ik hoorde papier ristelen en toen zat daar een grote zwarte vriend dus dacht breng heb ff weg.... aaaah maar toch neiet gewoon in huis..... de gek. dan zet je hem toch buiten. nu kan ie gewoon onder de deur door trug komen brrrr.

maar goed vang ze dus ook wel zelf hoor. laatst nog 1boven het bed van dochter.

2. Metire

Metire Niet meer actief

Hahaha mijn vriend is hier in huis degene die bang is voor spinnen, maar heb gezegd dst hij het niet mag laten merken.. straks heb ik 2 bange mannen in huis :p

3. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    Laatst speelden de kids op mn dochters kamer, hun gillen dus ik erheen ' er zit een supergrote spin' ach dacht ik dat valt vast wel mee. Ik open de deur; gillen!!! Echt een joekel op de grote zitzak :$. Zelfs de poes dook onder t bed toen ik haar ernaartoe duwde :( . Dus heb hem uiteindelijk met n cd van keet platgedrukt. 'De horror' die hadden we nooit in de flat..

4. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
    Ik krijg helemaal kippenvel van dit topic! Bah!

Het is nu ook echt weer spinnentijd he.

Ik ben dit jaar gelukkig nog geen groot exemplaar tegengekomen.

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Hahaha met een cd van Keet! :D
    Daar heb ik Justin Bieber cd's voor :p

Bij ons zitten ook wel eens grote spinnen, ik vang ze en zet dpze buiten.
    Schoonvader gaat een slag verder, als ie ze buiten ziet gaat ie vliegen vangen en de spinnen voeren:$

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het mooiste is:D ze zijn altijd samen:D nu zit er hier ook een enorme in de kelder. Ach ik laat hem lekker zitten:)

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik wil deze topics nooit niet lezen...maar doe het toch....met het gevolg dat ik weer de hele dag op jacht ben en overal spinnen denk te zien of over mn been voel lopen...

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,862
    0
    36
    Iehhh ..
    Ik vind het dan zielig om ze dood te maken dus zit helemaal met een probleem , vl moet ze dus vangen met een bekertje en een papiertje .

Gek eigenlijk . Een vlinder vind iedereen mooi en leuk en een spin eng :p als hij nou gekleurde vleugels had ipv poten zou iedereen ze leuk vinden . Maar ook ik ben bang voor grote spinnen.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ik duik ook weg voor vlinders hoor :) zelfs vliegen vind ik eng. Heb je die wel is goed bekeken :) dan zijn spinnen zo eng nog niet

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Neeeee het is pas augustus! Ik wil die spinnenhorde nog niet in huis *ril* Ik durf ze gelukkig wel te vangen met een grote vaas en een a4 eronder:D

Share This Page