hoelang beetje bloedverlies na een innesteling.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by jorinda40, Sep 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jorinda40

jorinda40 Actief lid

Jul 11, 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    hoelang kan je een beetje bloed verliezen na een innesteling. ik heb miskraam gehad.8 augustus.en nu 10 september beetje bloedverlies echt goede menstruatie vind ik het niet vandaag is het al weer bijna opgehouden 1 maandverbandje per dag met een middenvlekje bloed van ongeveer vijf centimeter meer niet. hoe komt dit. weet iemand dat. test gedaan negatief.

2. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    Ik heb de vorige keer 10 dagen na het ei 1 dag een kleine bloeding gehad. Echt maar 10 druppels of zo bij elkaar.. Niet veel.
    Misschien hebben andere dames wel wat langer een innestelingsbloeding gehad?

3. Babe

Babe Actief lid

Aug 20, 2006
    191
    0
    0
    Mijn innestelingsbloeding (dat wist ik pas achteraf) duurde echt maar 2 minuten, het was 1 druppie bloed in mijn afscheiding. Meer niet...

4. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

Sep 19, 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Hallo allemaal,

Ik heb nog geen test gedaan (dat willen m'n man en ik zaterdag pas doen), maar ik denk dat ik een innestelingsbloeding heb gehad. Ik ben vandaag ongeveer 12 dagen overtijd en ik was net naar de wc geweest en ik had op mijn toiletpapier maar een veegje bloed. Geen gewone ongesteldheid dus. Ik lees bijna overal dat als je een innestelingsbloeding hebt, dat dit dan rond de menstruatie kan plaats vinden. Is het ook mogelijk dat dat later is? Ook heb ik last van lichte buikkrampen (alsof je ongesteld moet worden) en vind ik dat mijn borsten voller en ronder worden.

De reden dat we pas zaterdag gaan testen is om er dan zeker van te zijn omdat ik vaker 5 of 6 dagen overtijd ben geweest.

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven. In ieder geval bedankt.
    Groetjes van Karin.

5. Nessa

Nessa Actief lid

Sep 14, 2006
    318
    1
    0
    Belgiƫ
    ik durf daar niet kordaat een antwoord op geven maar m'n gezond verstand redeneert dat als je een late eisprong had, de innesteling ook later plaatsvindt... ik hoop het alvast voor jullie!!! ;)

6. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

Sep 19, 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Ik ben net weer naar de wc geweest, want ik voelde wat krampen en ik merk dat er misselijk naar boven komt. Nu zag ik iets meer bloedverlies, maar het was roze en heel slijmerig.
    Echt geen ongetseldheid, want dat zie je zo.

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht

Share This Page