Hoi allemaal, Ik ben 7 weken en 4 dagen zwanger. Ik had voorheen een beetje zeurderig gevoel in mijn baarmoeder of onderin mijn rug. Maar nu wordt dat heviger (stekender in mijn baarmoeder). Ben zó bang dat het uitdraait op een miskraam. Of het normaal dat het wat heftiger wordt? Ik heb eens gelezen dat het juist minder wordt naarmate de weken vorderen. Groetjes Emma
Nee volgens mij heb je bandenpijn. Je baarmoeder is aan het groeien en dat voelt trekkerig en zeurderig aan. Tenminste, zo heb ik het wel ervaren... Wat zijn het toch een rotweken he, die eerste 3 maanden? Zo onzeker!
Ik had ronde 7 / 8 weken ook iedere dag flinke krampen (ik werd er zelfs misselijk van) en ik ben nu bijna 17 weken! Hoort er bij! Niet te veel zorgen maken dus.
Ik heb het 3 weken lang elke dag gehad. Soms zo erg dat ik zweet op mijn hoofd kreeg en het gevoel had flauw te gaan vallen. Heb daarna een mooie echo gehad. Dit kunnen je darmen of groeipijnen zijn
Had ik ook, werd er ook vreselijk onzeker van. Ik ben ik weet niet hoe vaak naar de wc gegaan die eerste 10 weken om te kijken of ik geen bloed had. Ik had echt een ongigevoel en die steken, auw!. Maar alle echo's waren prima en nu 33 weken en het gaat nog steeds volgens het boekje, dus kennelijk was het normaal. Heel veel succes en je komt vast die eerste 12 weken goed door! Het blijft zo spannend die periode.
Had ik ook, waren mn darmen. Die worden natuurlijk lekker opzij geduwd om ruimte te maken. Werd er soms ook een beetje eng van.
Ben blij dat meerdere mensen hier last van hebben... Ben ook zo vaak naar de wc gerend van o help het zal toch niet gebeuren. Ben blij als die onzekere 1e periode achter de rug is
Voor mij ook heel herkenbaar! Ik heb met regelmaat echte krampaanvallen, alsof ik ontzettende diaree ga krijgen, maar na een min. of 10 zakt dat af. Vorig weekend was het zo erg dat ik bijna flauw viel. Toen dacht ik echt dat ik een miskraam zou krijgen.Verder heb ik overdag ook veel ongi achtige pijntjes.Ook ik kijk constant in mijn onderbroek of ik toch niet ongi ga worden. Kan niet wachten tot ik een eerste echo heb en zeker weet dat er een hartje klopt. bar