Nog geen hartje gehoord

Discussion in 'Zwangerschap' started by Steel, May 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Steel

Steel Actief lid

Feb 2, 2008
    125
    0
    0
    Hallo,

vanmorgen bij de verloskundige geweest, voor de 1e keer. Ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger. Ze kon nog geen hartslagje vinden, waarschijnlijk goed verstopt. Is het raar dat ze nog niks kunnen horen, ik lees hier op het fotum namelijk dat heel veel mensen al wat horen bij 7 a 8 weken...

2. Iejoor2510

Aug 27, 2007
    77
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Hoi,

Is heel normaal hoor dat je nu nog geen hartslagje heb gehoord. Het is juist sporadisch dat ze het bij 7 a 8 weken kunnen horen, dus maak je maar niet ongerust.

Ellis

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Hoi

Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor, vanaf 13 weken moet het pas te horen zijn! Ik heb het met mijn eerste zwangerschap gehad met 12 weken gehad dat er nog niks te horen viel, een week later terugkomen en toen klonk hij prima. Was geen leuke week :( Bij deze zwangerschap dus ook pas een afspraak met 13 weken :D

Groetjes

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    bij ons luisteren ze niet eens bij 8 weken, de kans is heeeeel klein dat je het al hoort met een doptone, ik denk dat de meiden die het al wel gehoord hebben dit met de echo gehoord hebben,

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    je hoeft je geen zorgen te maken hoor ik geloof dat ze standaard bij 16 weken pas altijd een hartslag hoeven te horen.
    Bij Daan was het wel vrij vlot ivm dat de placenta voordelig lag nu was het pas 13 weken dat we het hoorde

6. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,045
    2,181
    113
    Brabant
    bij mij luisterde ze met de ruim 9 weken ook nog niet hoor, mn omdat mn baarmoeder nog niet voelbaar was en je dus eigenlijk ook geen hartje kan horen! is helemaal normaal hoor!

7. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Wij hebben met 8 weken en 3 dagen ook geen hartje gehoord wel gezien ...

8. Steel

Steel Actief lid

Feb 2, 2008
    125
    0
    0
    Bedankt allemaal, jullie stelen me enorm gerust!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bij ons doen ze pas het hartje luisteren als je 16 weken bent eerder niet vanwege dit soort dingen.

Succes ermee, hopelijk hoor je het fantastische geluid snel!

10. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Waarschijnlijk heb je verhalen gezien van de MMM-ers wij lopen namenlijk in het ziekenhuis en dmv een inwendige echo kan je het hartje zien kloppen en bij sommige apparaten kunnen ze het ook laten horen. Zo bij de VK denk ik pas vanaf een week of 13 a 14.

Maak je dus niet ongerust!

11. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb ook het hartje alleen gezien en om eerlijk te zijn ga ik er van uit dat wat ze meten en zichtbaar is dus klopt.
    maandag is de tweede echo en dan ook vast het hartje luisteren dus ben benieuwd.

12. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Ik heb het hartje voor het eerst gehoord met de echo van 11 weken. Pas met 15 weken met de doptone. Dus maak je maar niet ongerust.

13. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    Niet teveel zorgen over maken nee, ik mocht pas een echo bij 11 weken en dan zie en hoor je gewoon veel meer.

Vind eigenlijk dat ze het moeten afschaffen luisteren en echo voor 10 weken. we worden er alleen maar nerveus van en soms reken jezelf al verkeerd en ben je soms verder of korter en dan zijn de verwachtingen gewoon verkeerd.

even doorbijten meid, komt goed

Gr J

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    de vk zei hier ook steeds bij de controle's in het begin we gaan kijken of we het kunnen horen maar het hoeft nog niet want het zit nog erg verscholen allemaal.

15. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook het hartje wel gezien bij 8.5 week op een echo, maar niet gehoord.
    Bij 10w3d gehoord bij de verloskundige met de doptone, en zij zei ook "verwacht het niet, het is heel vaak nog niet te horen".

16. Femmes

Femmes Actief lid

Jun 19, 2007
    348
    0
    0
    Wat raar dat ze dat met 8 weken uberhaupt al gaan proberen! Normaal kunnen ze het niet goed vinden voor de 12 weken...!

Maak je dus geen zorgen, komt helemaal goed!

17. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb het hartje gehoord en gezien met 7 weken. Dit was echt mazzel.
    De kleine lag onwijs goed en met een inwendige echo kun je dus ook het hartje horen (doen ze liever niet omdat de baby de geluidsgolven niet zo lekker vind als ie nog zo klein is.(hoorde ik ook pas later :rolleyes: )

Maar ik hoor ook vaak zat dat iemand het hartje pas ziet met 10 weken en hoort met 16 weken...

Ik had gewooon mazzel!

Ik hoop dat je snel een mooi hartje hoort....want het is zoooo'n mooi geluid :D

Share This Page