Ik heb momenteel twee websites die zeeeeeer traag laden en eigenlijk niet in zicht komen. Iemand hier die verstand heeft van computers en mij verder kan helpen.
waar staan de sites? Die waar worden ze gehost? Kan zijn dat de provider bezig is met updates, of dat er een andere storing is. Dan kan het ook zijn dat de locatie waar de website staat te weinig bandbreedte heeft voor een groot aantal bezoekers. Of de site zit aan zijn limieten, en is te groot voor de serverruimte die wordt afgenomen. Dan kan het ook nog zo zijn dat het ligt aan de snelheid van je eigen verbinding, maar dat is snel uitgesloten als je wel snel op andere sites kunt komen.
Goed gezegd. Wat eventueel nog kan helpen: Je cache legen. Cookies enzo. Mocht dat niet werken, heeft Daphne het prima neergezet. Ligt dan echt aan de site. Welke sites zijn het?
idd ziggo. Kleertjes.com v&d.nl happybee.nl heb history gewist enz. via de router kom ik er niet in. Wanneer ik de laptop rechtstreeks aansluit op de modem (dus geen wireless) dan doen ze het wel.....
Mijn vriend zegt dat we de vorige keer de software van de router hebben geupdated. Kun je waarschijnlijk op ziggo.nl vinden?
Pffff, ik vind vandaag Zwangerschapspagina zoooooooo traag. Ook Ziggo hier maar de rest gaat redelijk snel. Word er een beetje ongeduldig van
Hier ook .. we hebben ook ziggo. De bovenstaande pagina's gaan traag maar ook hyves & hotmail! Wordt er echt een beetje simpel van!
vreselijk, het is nog steeds aan de gang. ook websites als kruidvat.nl enz. doen het ook al niet grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hihi dacht dat het aan ons lag maar ben schijnbaar niet de enige met dit probleem....ook wij hebben ziggo
Op de site van ziggo staat trouwens niks over werkzaamheden o.i.d. ....kan me niet voorstellen dat het aan onze apparatuur hier in huis ligt aangezien er zo te lezen meerdere mensen zijn met dit probleem.