sorry dames moet het even kwijt! door die warmte slaap ik sinds maandag dus niet meer ja misschien hoouit 4 uurtjes per nacht en dan nog niet eens snachts pas als mijn vent de deur uit gaat om te werken :S en dat is dan om 7 uur slaap dus van 7 tot een uurtje of 10 en ben dan helemaal klaar wakker en dan ga ik savonds laat weer naar bed en precies hetzelfde verhaal weer niet slapen van nijd ga ik dan maar weer naar beneden omdat me vent anders niet kan slapen, iemand nog een goeie tip zodat ik misschien weer een lekkere nacht door kan slapen want ik ben zo uitgeput ik zie het even helemaal niet meer zitten, dinsdag keeg ik ookal te horen bij de VK dat me bloeddruk is gestegen 120/75 weet niet of dat heel hoog is mijn bloeddruk is normaal 110/50 zoo dat lucht even op
Owja bekent verhaal als ik 1 a 2 uurtjes kan slapen gaat het al redelijk dit gaat zo al weken aan een stuk.Overdag bij slapen gaat hier niet zomaar heb nog 2 kids rond lopen waar ik alleen voor zorg. Ben ook compleet afgebrand vraag me dan ook af hoe ik dadelijk de bevalling in ga. Een tip heb ik niet want zit in dat zelfde schuitje haha Sterkte meis