Hoi, de kleine heeft bij mij eerst een hele tijd netjes met het koppie naar beneden gelegen en toen moest ik erg vaak naar het toilet, veel kleine beetjes. Rondom de 20-wekenecho verdween dat en bleek de kleine ook in stuit te liggen. Vorige week erg veel pijn gehad, dat ik dacht: ze draait weer terug, (heb klein buikje, dus ze heeft vrij weinig ruimte). Sindsdien loop ik ook weer om de haverklap naar de wc... Hebben er meer dat, dat je dat zo duidelijk aan elkaar kunt linken? Ik had wel toen ze in stuit lag af en toe dat ze tegen m'n blaas aantrapte en dat ik dan accuut echt moest gaan, maar nu loop ik dus soms om het half uur ...
Die van mij liggen allebei al die tijd al met de hoofdjes naar beneden. SOms heb ik van die dagen dan moet ik elke tien minuten en heb ik het gevoel meer te plassen dan te drinken.. Maar soms is het ook wel normaal. Toch liggen ze nog al die tijd in dezelfde positie.. dus ik weet het niet echt..
Onze kleine meid ligt bij elke controle, elke echo met d'r benen naar beneden....ze trapt ook steeds naar beneden. Ik heb heeeeel vaak dat ik onwijs nodig moet plassen heeelemaal uit het niks. Ik hoop trouwens dat ze nog 2 weken zo blijft liggen want heb dan mijn pretecho
Ik weet niet hoe mijn kleine ligt maar ik moet ook heel vaak naar het toilet en dan vooral s'nachts en daar baal ik zo ontzettend van!
die van mij ligt al vanaf 15 weken met koppie naar beneden maar moet wel giga veel naar de wc vooral snacht,s en soms denk je dat je super veel moet plassen omdat het zo aanvoelt en dan komen er drie drubbels uit hahaha
De mijne ligt ook met haar hoofd naar beneden, maar ik hoef helemaal niet vaak naar de wc. Niet meer dan normaal in ieder geval..