Zoals paar van jullie weten ben ik ingepland zwanger maar vraag me wel af hoe ver ik dan nu ben. ... Na heel wat rekenen en terug denken weet ik dat mijn eerste dag van mijn laatste nod op 16 augustus was...... als ik de calculator gebruik zegt hij dus wat hieronder in mijn banner staat maar als ik dus na moet gaan van welke gemeenschap het zou kunnen zijn is dat van twee weken geleden zaterdag of zondag. ... de digitale test gaf vrijdag 1-2 weken aan een nu vanmorgen weer gedaan en zegt weer 1-2 weken. Ben ik dan nu 4 weken ongeveer want het gekke is maandag heb ik de laatste pil ingenomen dus had Ik dinsdag Ongi moeten worden dus ben nu naar mijn idee een week overtijd.... Het is voor mij wat bevruchting betreft maar raden.
De laatste Ongi begon ook iets later zeg maar. .. normaal wordt ik ook gelijk na het laatste innamen van de pil de volgende dag ongi.... maar ik weet dat dat de laatste keer paar dagen later pas was maar ben toen wel gewoon de volgende strip gaan innemen een week later...... dus mijn eigen gewoon aan die week stop week gehouden. ....
ff op zo'n calculator op Internet je eerste dag van je laatste menstruatie invullen + de lengte van je cyclus en voila je ziet hoe lang je zwanger bent. Zie ik zelf meer heil in dan in die testjes van 1-2 weken. Maarre, gefeliciteerd in ieder geval he!!