Ik zou graag voor mijn zus een leuke jurk voor haar dochtertje willen kopen, maar verder dan een online shop kom ik niet. V&D verkoopt dit merk, maar voor kinderen bij ons helaas niet. Wie weet waar ik nog meer zou kunnen kijken?
Ik heb een rokje gekocht bij een kinderspeciaalzaakje in Hattem (bij Zwolle). Maareh, is wel handwas, niet zo heel handig... (zag ik pas achteraf).
Ik heb voor mezelf ook een jurk van Desigual (hoe spreek je het eigenlijk uit!?) waarin ook staat dat het handwas is. En laat ik daar nou net geen zin in hebben.....heb 'm dus gewoon gewassen op 30 graden. Ging prima gelukkig!
misschien deze bellen Desigual Store Den Haag Pasagge Spuistraat 30 Haagse Pasagge Shopping Center Unit 54-62 31703458019 of Knetter (Nieuw) Nieuwe Binnenweg, 88A rotterdam +31 0104365354
He, nu doet 'ie het wel....Net liep de site telkens vast als ik het probeerde. Ik ga maar eens bellen maandag naar wat winkels in Zuid-Holland of ze ook een kindercollectie hebben.
Het is toch oneerlijk verdeeld he...En jullie hebben ook al tapas - de Spaanse keuken - lekker zonnetje (meestal)... Haha, grapje!