dringend advies nodig, al weken vreselijke pijn bij vrijen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

Ik ben echt ten einde raad :':)'(
    sinds het begin van de zwangerschap is mijn libido verdwenen. Komt wel weer, dacht ik.

Ik heb met 8 weekjes in het ziekenhuis gelegen ivm nierbekken ontsteking, na een week intraveneus infuus met antibiotica mocht ik weer naar huis. Ineens kreeg ik pijn bij het vrijen. Ik bleek een schimmel infectie te hebben en ben daar voor behandeld. Binnen een week was ik er van af, maar nu blijft het vrijen zo vreselijk zeer doen, het is nauw, brand, steekt, alsof er een mes in gaat. Handwerk doet al zeer.

Ik ben hier zo verdrietig en.wanhopig.door. wat kan dit nou toch zijn?? op het moment hebben we met heel veel pijn en moeite seks en mijn man zegt ook steeds, we stoppen als het niet gaat. Ik lig me altijd te verbijten in de hoop dat hij.snel klaar is en kan wel janken van de gruwelijke pijn die het doet, maar ik.wil hem niet tekort doen, ookal hoeft het van hem helemaal niet en is hij zeer begripvol.

Wat moet ik nu?? Het is geen schimmel, want geen afscheiding, geen jeuk, geen rare klonten watik toen wel had.
    Kan iemand mij helpen aub?????

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik zou dit aankaarten bij de VK en/of de huisarts, want er klopt iets niet volgens mij! Kan toch niet normaal zijn dat het zo veel pijn doet!

3. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    klink toch wel alsof de schimmel niet helemaal weg is hoor! ik zou
    het bij de huisarts voor leggen en die kan dmv een eendebek even kijken of
    de schimmel wel echt helemaal weg is ... kan diep zitten namelijk..
    ik heb geregeld een schimmel infectie en het klinkt zoals jij het beschrijft wel zo
    daarbij als t al branderig aan voelt komt jou vocht niet opgang tijdens de sex
    waardoor t alleen maar droog en stroef gaat en je juist pijn krijgt lijkt mij!
    !! en anders heeft je vagina mis wat rust en genezing nodig na die schimmel..
    weet niet hoe snel jullie erna weer sex hadden..
    succes en sterkte hiermee!

4. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Inderdaad melden bij vk of huisarts, en voorlopig even geen seks lijkt mij. Je ligt je te verbijten, het doet pijn en je hoopt dat hij snel klaar is, dan beleef jij er zelf geen plezier aan volgens mij en doe je het puur om je man te plezieren. Rust, rust en nog eens rust dat is mijn advies, en de vk inlichten.

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Uh ten eerste: waarom ga je sex hebben als het zoveel pijn doet?? Enkel om je mam tevreden te houden..?? Nee sorry, daar zou ik dus gelijk mee stoppen. Alsof je man er plezier van heeft jou pijn te doen, hij moest dus eens weten. Stop ermee, voordat je er nare herinneringen aan over houd.

En als je libido weg is, dan zou ik ook geen sex hebben.
    Ik heb het vanaf het begin van de zwangerschap gehad, totaal geen libido.
    Na 3x met tegenzin en lichte pijntjes omdat alles zo nauw is van onderen heb ik gezegd dat we het voorlopig maar even zonder doen...
    Vriend begreep dat, vond het natuurlijk wel jammer, maar hij wil wel dat we er beide plezier van hebben..

Opeens, anderhalve week geleden, kwam mijn libido terug!!
    En hoe.. Hihi.. En ook gelijk geen pijn meer omdat alles veel vochtiger is.

Ik zou idd ook even langs de HA gaan en alles nog even dubbel laten checken, maar ik zou ook zeker even wachten met sex hebben.
    Je libido kan dus nog zeker terug komen!

En je man heeft er vast wel begrip voor hoor! Anders is het maar een botte hark en daar gaan we maar niet vanuit... ;)

Succes ermee. :)

6. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    De eerste zin moet MAN zijn.. Haha.. iPad hè! :p

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb dit de eerste weken van de zwangerschap ook gehad.
    Ha heeft een uitstrijkje gemaakt en ik bleek een bacterie te hebben en een schimmelinfectie. Heb dus antibiotica en een middel tegen de schimmel gehad.
    Daarna was het over.
    Naar de huisarts dus en iets verder laten kijken dan alleen een schimmelinfectie.
    En verder geen sex tot het over is anders blijf je elkaar besmetten.
    Mijn man moest ook zalf tegen schimmel.

8. mappel

mappel Niet meer actief

ooh dank.jullie wel, ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. de schimmel is voor mijn gevoel al 4 weken weg. Bah wat vervelend allemaal, ik.wil hem tevreden houden maar dat lukt zo niet . ik ga toch maar aankaarten hoeveel pijn het mij doet

9. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    +1

Daarnaast kan het ook zijn dat je "omdat je eigenlijk helemaal niet wil" je onbewust flink aanspant daar.
    Zou gewoon even de stekker eruit trekken, je man zal dat echt wel begrijpen. (en niet alleen doordat je pijn hebt, maar omdat hij van je houd)

10. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Klinkt nog steeds een beetje als een schimmelinfectie....
    Door de medicatie voor de schimmelinfectie worden ook vaak je slijmvliezen dunner en gevoelig.
    Als je eigenlijk geen zin in sex hebt, zul je inderdaad 'nauwer' zijn...als je opgewonden raakt gebeurt er vanalles waardoor je ruimer word,je vochtig en glad word....
    Wat soms helpt is echt de tijd nemen om te vrijen, lekker zoenen en strelen voordat je aan het echte werk begint. Als je wat meer ontspannen bent,lukt t missch beter.
    Maar omdat je met 'handwerk' ook nog veel pijn houd zou ik het zeker even aankaarten bij de verlosk of dokter.

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Mee eens! Hier echt volle negen maanden niks gedaan hoor! Stond me tegen en beiden bang dat het kwaad zou doen na onze lange weg naar deze zwangerschap!

12. mappel

mappel Niet meer actief

Ik heb zowel de verloskundige als mijn huisarts gebeld.
    Ze vermoeden allebei dat de schimmel toch nog actief is en ik moet doorgaan met die Canesten (van de reclame). Als dat niet helpt, terug komen.

Ik heb mijn man gezegd dat ik voorlopig geen gemeenschap wil en hij begrijpt het volkomen, vind het natuurlijk wel super jammer, maar mijn lichaam gaat voor.

(ik ben dan altijd zo bang dat hij later zal zeggen, ik wil niet nog meer kinderen, want die 9 maanden waren vreselijk) Maar hij zegt dat hij het helemaal niet zo'n probleem vind.

Eigen onzekerheid dus.

Bah, ik baal er flink van. Stomme schimmel

13. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    (ik ben dan altijd zo bang dat hij later zal zeggen, ik wil niet nog meer kinderen, want die 9 maanden waren vreselijk) Maar hij zegt dat hij het helemaal niet zo'n probleem vind.

Dat zal toch niet, als jij pijnt lijdt tijdens het vrijen geniet hij er toch ook niet van?
    Hier al heeeeeeeeel lang ( maanden ) geen seks meer gehad, maakt mijn vriend echt niets uit, misschien vind hij het niet leuk maar laat dit in ieder geval niet merken. Voor hem is er niets aan als ik verkrampt van de pijn net als of doe. Dan maar een paar maanden extra wachten:)...waren zijn woorden!

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Je man moet zich ook laten behandelen. Jullie blijven elkaar besmetten nu.

15. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Hier ook al 16 weken geen seks meer hoor, de laatste keer was de bevruchting :D

Voel je daar maar niet schuldig over!

16. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Kan je niet van die eitjes ( capsules ) van je ha krijgen? zijn er maar 3, 1 per dag en dan is het echt zo weg! dat je je vriend ermee besmet is volgens mij niet waar..
    maar zou jezelf zeker even de rust gunnen en laten genezen ook na de kuur .. over een week of 2 zal je vast gewoon weer sex kunnen hebben hoor je hoeft echt niet meteen maanden lang geen sex meer te hebben zo lang duurd een schimmel ook weer niet!

sterkte en succes

17. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Heel goed van je!

En het is je mannetje, jullie moeten alles tegen elkaar kunnen zeggen, dus ook dit soort dingen. :)

Enne, er bestaan nog andere dingen behalve "de daad" zelf hè.. Om je man toch nog een beetje te plezieren. :p
    Maar altijd voor jezelf opkomen, een ander doet het niet! En je man kan niet ruiken dat jij er zoveel pijn aan hebt als je niets laat merken.

Ik hoop, vooral voor jou, dat het snel over is!
    Bijna niets is vervelender dan een pijnlijk onderkantje... Beterschap!

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    beterschap meid!!! doe vooral rustig aan met sex en..laat je man ook even een zalfje halen anders kom je er nooit vanaf!

19. Elisah

Elisah Niet meer actief

Ik herken je verhaal. Bij mij kwam het op een gegeven moment omdat ik me onbewust ging aanspannen, ze noemen dat wel vaginisme! Je hebt het gevoel dat het niet meer past! Je gaat door een hel. Een seksuoloog kan je daar eventueel bij helpen! Het is echt heel akelig.... Heeft bij mij best lang geduurd. En snep het wel je man tevreden houden.. Je wilt hem gewoon niet steeds afwijzen. Voelt voornoemde niet leuk.

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik herken het verhaal ook! Het was bij mij ook een schimmeltje, anderhalf/twee weken zo'n crème inbrengen (met inbrenghuls) en het was verdwenen als sneeuw voor de zon.

Deel Deze Pagina