23 juli was mijn laatste ongi..nu verlies ik alweer bloed. Dacht eerst dat het een kleine tussenbloeding was die ik wel vaker heb, maar dit is echt veel. Het is tot nu alleen nog maar oud bloed met stukjes erin (sorry voor de details). Had de laatse maanden alleen maar hele lange cycli....snap er nu niks meer van!
We zijn ondertussen een jaar bezig bijna. Maar omdat ik PCO heb is de kans heeel klein dat ik spontaan zwanger raak. Ik ga er maar vanuit dat ik toch weer echt ongesteld ben geworden.
mijn schoonzus heeft dat ook. en zij heeft nu 2 gezonde kinderen. zij is op een gegeven moment naar een iriscopist gegaan. die kijkt in je ogen en aan de hand daarvan krijg je een pilletje. bij haar heeft het gewerkt. veel suc-6
Kan het niet door de pco komen? Dat een cyste bloed loslaat ofzo? Ik zou er mee naaar de dokter gaan.
Een cyste is alleen maar een eiblaasje die nooit tot rijping is gekomen, op zich niks "ergs", dus het lijkt me niet dat als er een cyste loslaat er zoveel bloed als bij een ongi vrijkomt. Het is toch echt zoveel als een normale menstruatie. De kans op innesteling is ook nihil omdat er waarschijnlijk nooit een rijp eitje springt.
Ik had laatste ook een keer een cyclus van 3 weken, terwijl ik altijd een cyclus van 4 weken cyclus heb... Raar lichaam .
Ja, snap er soms helemaal niks van. Stelde me er nu steeds op in dat mijn cyclus heel lang was, maar dat is dus ook niet zo....
Zie onder mijn banner mijn cyclusdagen. 2 tot 3 weken iedere keer. Ben ook gelijk maar naar de ha gestapt.