oooh ben zo''n doos, heb me net versproken tegen mijn zusje ](*,) ze weet nu dat het een ... word ](*,) Baal echt kei erg, dit was nog iets van mijn vriend en mij samen. Ze heeft beloofd haar mond te houden, maar ik had het er ook moeilijk mee en dat zal zij nu ook krijgen en we moeten nog 3 maanden . Hoop echt dat niemand het te weten komt...maar ik vertrouw het niet helemaal je weet nooit. iemand nog tips gr
getverderrie! dat is idd niet leuk helaas geen tips, ik heb me al versproken met de naam van de beeb en dat vond ik ook al mega irri! maarja wat doe je. Zou je zus je gevoel nog even benadrukken.... sterkte!
he dat is niet zo mooi. hopelijk houd je zusje dr mond. (kan ze nu wel de goeie kleur kleding kopen )
Eigenlijk had je van te voren tegen iedereen moeten zeggen dat je over hem blijft praten. Heb ik ook gedaan toen ik zwanger was van mijn dochter! En ze waren allemaal verbaasd dat 't een meisje was! Nu heb ik het ook over hem en mensen gaan er nu gewoon vanuit dat 't een meisje is Maar daar heb je nu helemaal niks aan... Sorry, ik heb helemaal geen tips voor je want van mij mag iedereen het nu wel weten. Ik hoop voor je dat het nog even geheim blijft voor de rest!
Geen tips, hopen dat ze dr mond houd! Ik weet wel dat ik het toch tegen mijn vriend zou zeggen want ik kan dat echt niet voor hem verzwijgen. Dan zou ik het me eigen nog moeilijker maken. En als hij er later ook nog eens achter komt is dat echt een teleurstelling en dat is vaak nog erger dan boos zijn.....
effe vragen of ze ECHT Haar mond wil houden ,want als je het echt niet wilt dat andere mensen het weten is dat erg vervelend! Ik ben blij dat iedereen het hier gewoon mag weten want volgens mij kan ik mijn mond toch niet houden...ik wilde eerst voor me gaan houden maar ken mezelf
Oei dat is balen zeg, maar ik zou gewoon duidelijk laten weten dat je het zeer opprijs stelt als ze haar mond houd.
zo vertelde ik mn moeder laatst dat ik een leuk boek had gezien voor mijn vriend! en ik vertelde dus de titel van het boek, en ja hoor! op de titel verspreek ik me... dus ik heb snel het andere geslacht erachter aan gegooid en godzijdank had ze t niet eens door ik heb mn zusje meegenomen naar de pretecho en ze vond het erg leuk, misschien als je veel met haar gaat kijken naar die specifieke kleertjes , voelt ze zich vast wel heel erg speciaal omdat ze t weet, tenminste dat voelt mijn zusje zich wel! en t leuke is, ze woont nog steeds thuis! en houd der mondje geweldig dicht...
Ik vind het juist moeilijk om mijn mond te houden, omdat ik iedereen wil vertellen wat het is. De meesten willen het ook wel weten, maar mijn moeder bv niet...Nu had ik het tot voor kort voor het gemak altijd over 'hij' als ik het over de baby had. Maar ik sprak haar laatst en toen zei ik ineens 'zij' ....Hoop niet dat ze het heeft gehoord, maar ik denk van wel... Tja sorry mams!
Hoihoi Balen zeg! Ik heb precies hetzelfde heb me (bijna) versproken bij mijn broertje, denk dat ie het nu wel in de gaten heeft. ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan! Het is ook wel erg moeilijk om niks te zeggen, zeker zo'n lange tijd. Succes voor de laatste maanden!
ik heb met 22 weken een pretecho en neem me ouders en schoonouders mee. ze zullen dan te wten komen wat het wordt. ik vind dit alleen maar leuk.
Ik verspreek me bijna dagelijks... hahaha helemaal nu het bijna op het eind loopt en ik de baby eigenlijk al 2 maanden bij naam noem... Hopen dat je zus het voor zich houdt, maar dat doet ze vast wel!