Aaargh! Schimmel infectie tijdens zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door butterblue, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Wat fijn dat er nog meer tips binnenkomen!
    En Muntje: welke probiotica slik jij?

2. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Orthica orthiflor basic. Had in het begin gigantische schimmel , liefst deed ik er een ijsblokje in haha ! Heb er 3 per dag genomen, verdeeld over de dag tot het houdbaar was . Toen een weekje 2 daarna 1. Bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan , en daarna dik n jaar geen schimmel gehad !

3. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Ik nam ook probiotica en spoelde een paar keer per dag met appelazijn (en ook appelazijn drinken, 2 tl door een glas water, minimaal 2 keer per dag). Wel spoelen met verdunde appelazijn. Hielp super!
    Nu bij de derde zwangerschap eet ik helemaal suiker vrij en heb ik nergens meer last van!

(wel troebele biologische appelazijn kopen, dat werkt het beste)

4. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Die eitjes werken niet super voor de jeuk aan de buitenkant, daar werkt een creme voor. Wat het meest doeltreffend is, is zo'n eitje voor de binnenkant en tegelijkertijd een creme voor de buitenkant, daarmee pak je het van 2 kanten aan en heb je meestal wel succes.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik vind zalf dan veel fijner, dat kun je gewoon lokaal aanbrengen waar het nodig is. Lekker royaal insmeren, zodat je zeker weet dat de zalf overal zit waar 't z'n werk moet doen. Dat advies staat ook in de bijsluiter van mijn creme; met spuitje inbrengen en zo nodig ook uitwendig nog aanbrengen. Spuitje mocht ik trouwens van vk en gyn gewoon gebruiken, was geen enkel probleem.

6. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Appelazijn hebben we in huis! Maar mag dat tijdens de zwangerschap?!
    Als dat niet zo is, heb ik iets voor na de bevalling haha!

Oke muntje, ik ga eens zoeken naar die probiotica, alles voor een goede zuurtegraad daar beneden :D

Deel Deze Pagina