Originele verrassing met Valentijnsdag?

Discussion in 'De lounge' started by beschuitje, Jan 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Wie heeft een leuke ideeën voor een cadeautje of uitje met mijn liefste tijdens valentijnsdag? Zelf zit ik te denken aan de musical "soldaat van oranje" Alles is welkom ook kleine dingetjes..:)

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb voor valentijnsdag een potje gekocht(een weckpotje) en daar schrijf ik allemaal kleine briefjes met lieve teksten als kleinigheidje.. En hij krijgt een weekendje Parijs, met ons tweetjes..

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2011
    1,791
    0
    36
    die is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL GAAF!

4. Tese

Tese Niet meer actief

Wat een leuk idee! Maar dan zou ik weer vreselijk veel moeite hebben om al die lieve dingen op papier te krijgen.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben er een paar uurtjes mee bezig denk ik.. moet nog beginnen hoor:p Heb hem voor kerst een 'bonnenboekje' gegeven.. :$

Met allerlei bonnetjes met bijv:

Een dag lang niks doen(geen klusjes)
    Een dag lang gamen(zonder klusjes)
    De afwas uitbesteden
    Vriendin een dag lang in door hem uitgekozen kleding:p (zal wel niet veel zijn..(A))
    Een avond bios
    Een lekker masage
    En nog wat erotisch getinte dingen:p dat zal ik jullie besparen:p

Hij vond het echt ge-wel-dig! Hij besteed ze ook zeer zuinig.. Dalijk is hij er te snel door heen:p
    Even creatief zijn(ik wil je ook alles wel in een pb zetten;) Heb je wat meer ideeen)
    Ik heb bij de boekenwinkel een klein snelhechtertje gekocht met papiertjes op dat formaat.
    Met een leuke kleur pen alles opgeschreven en een hokje om ze af te schrijven:p
    En hem dan mee uit eten nemen ofzo en dat boekje geven.. ?

6. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Dit vind ik een heel leuk idee! Ik ga zelf gewoon iets lekkers maken, heb niet zoveel te besteden helaas.. :)

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die papiertjes kosten niet zoveel.. en dat potje was iets van 3 euro bij de blokker.. Voor de rest is het alleen liefde wat je opschrijft:) En heb een keer een koek gebakken in de vorm van een hartje met een lieve tekst.. Jeetje ben best romantisch:p ookal zeg ik dat niet te zijn haha

8. Tese

Tese Niet meer actief

Graag bubblez ik ben geheel inspiratieloos!

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

PB me maar met wat je wilt hebben:) Dan help ik je een stukje op weg:)

10. Chantalll

Chantalll Actief lid

Feb 7, 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat potje met teksten is echt een leuk idee !

Wij gaan 14 februari in ondertrouw:D

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Leuk idee!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Bedankt voor de leuke ideeën tot nu toe!! Ik heb vorig jaar een mini fotoboekje laten maken met alle mooiste foto s van onze tijd samen. Ook alle dierbare mensen van ons stonden erin. Ik moet zeggen dat ik het moeilijk vind om daar overheen te komen haha... Manlief was zwaar ontroerd. Dat is me nooit eerder gelukt ;)

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Even nog... In dat fotoboekje stond... 1000 redenen waarom ik je zo lief vind.. En dan op elke blz andere momenten. Bijvoorbeeld... Omdatje zo lief bent met onze neefjes en nichtjes ( en dan daar een foto van), omdat je mij zo vaak ontbijt op bed brengt( foto) omdat je veel originele cadeutjes aan mij geeft ( foto's van de vele gekregen weekeindjes weg..) nou ik denk dat het idee duidelijk is...

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik heb vorig jaar een geheime date geregeld. We waren allebei aan het werk en zijn 's middags gaan lunchen in het cafe waar we voor het eerst iets hebben gedronken. Mijn moeder zat in het complot. Ze sms'te m'n man 's ochtends dat hij 's middags een paar sms'jes met instructies zou krijgen over wanneer hij waar moest zijn. Via z'n collega had ik geregeld dat hij rond die tijd geen klantafspraken had en een uurtje vrij kon nemen. Was erg leuk en vooral heel grappig om zenuwachtig te zijn terwijl we al 6 jaar samen waren :)

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat is ook een leuke;)

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Niet direct voor Valentijn. Maar mijn vriend krijgt as woensdag (19 jaar samen alweer) een lieve kaart met daarin de mededeling dat hij voor twee overnachtingen zijn tas moet gaan pakken.
    Dat de kinderen "onder dak" zijn bij mn ouders en dat er oppas is voor de honden... en dat wij vrijdagochtend op tijd vertrekken om de kinderen dus eerst weg te brengen.
    Ik vertel hem nog niet waar we naar toe gaan.... maar dat zal vast snel duidelijk worden wanneer we richting Harlingen rijden .... gaan een weekendje naar Terschelling samen.

Daarnaast heb ik nog geregeld dat we zaterdag of met een arrenslee weggaan (wanneer er nog sneeuw ligt) en ligt er geen sneeuw meer dan wordt het een uur 4*4 landrover rijden.
    En verder zien we wel wat het ons brengt.

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Duitsland
    Maar die pot met lieve teksten en dat bonnenboekje vind ik ook errug leuk. Vind het altijd zooooo moeilijk wat voor hem te bedenken en kom dus vaak niet verder dan een nieuw boek van onze favo-schrijver. Gelukkig komen er rond zijn verjaardag altijd net nieuwe boeken uit.

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Duitsland
    @NooNoo, volgens mij heb je daar toen toch over geschreven hier op ZP? Ik kan me in ieder geval nog wel iets herinneren over een complot om man/partner mee te nemen.

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ja klopt! :)

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0