aaarghh nee niet nu!!??

Discussion in 'De lounge' started by moesje1, May 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moesje1

moesje1 Bekend lid

Dec 18, 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.
    Even spuien hoor.

Gister was mijn oudste dochter jarig en tijdens een leuk dagje uit is ze ineens flink ziek geworden.
    Vanacht werd ook ineens de jongste flink beroerd met als gevolg dat beide meiden vandaag op zetpillen en drinken hebben geleefd met flinke koorts.
    Morgen zouden wij de verjaardag van onze dochter voor de familie vieren en dochter kijkt hier erg naar uit en ik mocht de familie nog niet afbellen..

Ons idee was om morgen ochtend te bekijken hoe het gaat en mochten ze nog ziek zijn toch de familie af te bellen.. Ik ken mijn dochters en weet dat ze na een nacht goed slapen best morgen weer eens een stuk opgeknapt kunnen zijn!

Maar helaas juist vandaag hebben de achter buren een feest georganiseerd met muziek die echt super hard staat (ook nog eens hardcore achtige muziek)
    Ik zal echt niet gaan klagen, ben heel wat gewend... maar foei wat baal ik! Beide kids zijn al een aantal x uit bed geweest dat ze last hebben van de muziek! (Normaal slapen ze overal doorheen maar juist nu niet!)

Ik vind het zo sneu voor dochter als we morgen toch iedereen moeten afbellen :'(
    Iemand een tip om de meiden in slaap te krijgen?

2. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Lekker bij ze gaan liggen, er gaat niks boven de liefde van je moeder/ouders als je ziek bent ;)

3. rums

rums Niet meer actief

inderdaad bij je in bed nemen en slapen. Je man in een van hun bedden leggen.

4. moesje1

moesje1 Bekend lid

Dec 18, 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze liggen nu idd beide bij me.. Nu maar hopen dat ze zo in slaap vallen!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou ook lekker bij ze gaan liggen of hun bij mij nemen!
    Wat ontzettend sneu dat ze haar feestje morgen heeft..
    Hopelijk kunnen jullie wat slapen en kan het alsnog doorgaan morgen..

6. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

Dec 26, 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    lekker bij ze kruipen

7. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

En hoe voelen ze zich vandaag? Ik hoop dat ze zijn opgeknapt en dat jullie vandaag een leuk feestje zullen hebben!

8. Evientje

Evientje Niet meer actief

Hoe gaat het nu met ze? Hoop dat ze toch nog hebben kunnen slapen vannacht? En zich beter voelen vanmorgen! Als ze zich beter voelen in ieder geval een hele fijne verjaardag!

9. moesje1

moesje1 Bekend lid

Dec 18, 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas gaf ze vandaag zelf aan zich niet goed te voelen en geen zin had in visite..
    Maar ze heeft wel redelijk geslapen onder moeders vleugels...
    Nu maar hopen dat ze snel opknapt! Haar zusje is gelukkig wel een stuk opgeknapt.

Share This Page