ik heb alles in huis.....heb heel rustig en op mn gemak gewinkeld en geprobeerd me niet te ergeren aan de medemens. moet zeggen is aardig gelukt. ben 1 dingetje vergeten en dat is babywasgel. maar haal ik morgen nog even hier tegenover bij de drogist
Het enige moment waarop ik kerstboodschappen kon doen, was tussen half 1 en 2 vandaag, heeft mijn vriend mijn pinpas niet teruggedaan in mijn portomonnee, arghhhhhh Heb dus thuis maar snel een lijstje gemaakt en nu gaat hij ook uit zijn werk vanavond boodschappen doen, nu maar hopen dat ze alles hebben.. Gewoon per dag kijken wat je wil eten, vaak denk je heel veel te moeten halen maar ik doe dat dit jaar dus bewust niet, wel wat luxer maar niet meer, maarja ik wil dan ook aan mijn figuur denken! Voordeel hier is dat zowel 2 kerstdag als zondag de supermarkt gewoon open zijn mochten we iets vergeten zijn.
Zo he.... ik heb vanmiddag boodschappen gedaan en goutmetschotels vlees gekocht (2stuks), nu moest ik einde van de middag toch naar de supermarkt omdat ik het vlees voor vanavond vergeten was, waren al de gourmetschalen gewoon uitverkocht!!!
ik had al wat dingen in huis gehaald en gelukkig maar want het was net druk, ik moest nog wat sausjes hebben alleen nog maar mayo en ketchup morgen maar weer even maar dan wel lekker vroeg gekkenhuis haha
Ik ben gewoon met zoonlief naar de rustigste supermarkt van de stad gegaan...heerlijk, er was bijna geen kip! En bijna alles dat ik wilde kopen hadden ze nog...gelukkig had ik niet zoveel nodig. Binnen 20 min. stond ik weer buiten
Ik ben net geweest en wat een drama zeg :S Overal karren omdat de medewerkers aan het bijvullen waren, mensen die midden in het gangpad stil gaan staan en denken dat ze de enige zijn die in de winkel lopen, Kinderen die je raar aankijken als je vraagt of je er even langs mag, krijsende kinderen die eigenlijk helemaal niet met papa en mama mee wilde naar de winkel (tja misschien is het wel leuk om met je kinderen te winkelen maar als het zo druk is dan zou ik het persoonlijk verstandiger vinden als men boodschappen doet zonder kinderen), Niet alles meer op voorraad hebben wat je nodig hebt en ook nog eens bijna uitglijden met kar en al!! Nou nou mijn dag kon niet meer stuk Volgend jaar ga ik denk ik toch maar een paar weken eerder ofzo
Ik werk zelf in een supermarkt dus dat is makkelijk boodschappen doen haha. Heb het maandag en dinsdag al gedaan, leg dan gewoon smorgens mijn verse spullen weg (vlees, kaas, melk en brood enzo), en verder heb ik in het magazijn altijd een winkelwagen staan en daar gooi ik steeds wat in als ik weer naar achter loop. Als ik klaar ben met werken hoef ik alleen nog maar mijn gekoelde spullen uit de koeling te halen en af te rekenen. Ideaal. Ben blij dat ik vandaag en morgen de deur niet meer uit hoef.
Bij ons viel het erg mee vanmiddag rond 4 uur. Eerder op de dag was het wel drukker in de supermarkt. We hadden alvast de auto daar geparkeerd en zijn toen even de stad in geweest. Tuurlijk het was wel drukker dan anders maar ik had me op veel meer mensen voorbereid. Ook bij de kassa ging het erg snel, alle kassa's waren open en er was steeds wel een kassa waar niemand in de rij stond. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat we express naar de grote supermarkt iets verder weg zijn gegaan ipv die bij ons in de wijk. Bij ons in de wijk is het een drama met parkeren en de supermarkt zelf is ook behoorlijk krap. En in die grote wist ik tenminste zeker dat ze alles zouden hebben...
bij ons leek het wel alsof er oorlog uit gaat breken, wat een vreselijke drukke chaos zeg! ben blij dat ik oppas had voor mijn meisje, die had dit niet leuk gevonden, mama ook niet maar die kan niet zomaar gaan krijsen natuurlijk