Even baal moment.... Na veel ellende en MMM zijn we zwanger geraakt van onze oudste. Een jaar daarna spontaan zwanger van de tweede. Die heeft 5 weken op de Nicu gelegen en het was de vraag of hij ongeschonden uit de strijd zou komen. Gelukkig was dit wel het geval. Met name mijn man heeft hier een trauma aan overgehouden. Hierdoor durfde hij heel lang niet voor een derde te gaan. Nu is eindelijk de kogel door de kerk en gaan we ervoor. Dhea pillen besteld (daar ben ik 2x zwanger mee geraakt) en afspraak huisarts voor verwijderen van het spiraal. Nu blijkt mijn spiraaltje spoorloos te zijn! Althans de huisarts kan het niet vinden en dus niet verwijderen. Nu wachten op een afspraak bij de gyn. Mijn hormoonwaarden zijn al niet al te best meer, ik moest lang wachten tot mijn man zover was en nu weer een spiraal die er niet uit kan. Aaargh, zo schiet het niet op natuurlijk!!!
Zijn je draadjes heel kort geknipt? Of toch een keer verloren? Ik kan me voorstellen dat je baalt...ga je ervoor hebbje dit! Bij mij was de huisarts ook flink aan het "graven" met de eendenbek om de draadjes te kunnen vinden. Heel fijn *not*. Wanneer ga je naar de gynacoloog?
Nee, draadjes waren tot voor kort voelbaar. Denk dat het spiraal naar binnen is geflopt toen ik een uitstrijkje liet maken. Hopelijk zeer snel naar de gyn, want dit is weer verloren tijd.
ohwww balen zeg! Snap zeker je frustratie. Zijn jullie er eindelijk klaar voor dan is er nu iets anders wat het weer even tegenhoud. Hopelijk kun je snel naar de gynaecoloog.
Bij mij kon de huisarts hem ook niet vinden. Maar de gyn maakte een echo en had hem er toen zo uit. Maak je geen zorgen!
Oh fijn te lezen, Fennec! De huisarts had het al over verdoven en ingreep als ie vastgegroeid blijkt te zitten in de baarmoeder... Ik kan over twee weken pas terecht, dit is al na achteraan bellen. Blegh
Dat klinkt inderdaad eng. Bij mij ging ze een inwendige echo doen. Toen moest ik van haar even hoesten en toen had ze hem zonder pijn in 1x eruit. Dat terwijl het plaatsen de ergste pijn gaf die ik ooit heb gevoeld (geplaatst door de huisarts). Bij het plaatsen viel ik bijna flauw en moest ik overgeven van de pijn, kan je nagaan...