Aaarrrggg Kruidvat!

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda10280, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ze hebben zels leningen en verzekeringen :(

maar ik snap dat je baalt zal heus wel goed komen maar de frustratie die je hebt he

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Onze kruidvat is voor de rest niet krap. Er zijn 2 pilaren waardoor je met je kinderwagen niet tussen de pilaar en de stelling door kunt (van beide kanten niet) en juist daar zetten ze de babyvoeding neer :rolleyes: .
    Volgens mij is het makkelijk te verhelpen door de prutteltjes (die aktie dingen) daar neer te zetten en de babyspullen op de plek van de prutteltjes. :)

Groetjes Anita

3. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    Hier nog eentje die echt noooooooooit meer foto's of fotocadeaus/albums enz. besteld!
    Is echt 3 keer niks!

Hij herinneringenoplinnen is de service echt super en de kwaliteit ook!

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier ook niet echt super royaal :rolleyes:
    kan er met de kinderwagen ook nooit door.
    Gelukkig nog geen problemen gehad met foto's of kaarten.'
    Ik was alleen een beetje pissig op een muts die daar achter de kassa stond.
    Ik ging (toen we zwanger wilde worden) foliumzuur halen, maar kon het niet vinden.
    Vroeg het dus maar aan de kassa..wat doet die kip schreeuwt ze hard naar een collega aan de andere kant van de winkel om te vragen of ze foliumzuur hebben :confused:
    Gelukkig stonden er op dat moment (toevallig) geen bekenden in de winkel.

Volgende keer neem ik ze gewoon stiekem van mijn werk mee. ;)

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik kom ook maar zelden bij het Kruidvat. Alleen zoals nu als de Zwitsaldoekjes of Pampers in de aanbieding zijn. Ik vind het in alle Kruidvats een zootje waar je met een kinderwagen echt niet door kunt komen. Geef mij maar de Etos!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi Meiden!

Ikzelf werk bij Kruidvat en heb zelf sinds kort een kleine. Ik kan jullie frustraties begrijpen nu ik het zelf in levende lijve heb ondervonden! Zelf ga ik in mijn vrije tijd liever naar Etos. maar ik schaam me diep voor mijn collega's! Ik hoor idd vaker dat mensen niet echt discreet worden behandeld of dat ze niet de juiste info kunnen geven.

Helaas mogen wij als personeel niet zelf bepalen in welk pad, welke artikelgroepen komen te staan. Geloof me, als wij het zelf voor het zeggen hadden, dan zagen de winkels er heel anders uit. Helaas wil het hoofdkantoor het zo en daar kunnen wij niets anders aan doen.
    enneh, wij zijn er zelf ook niet blij mee dat wij een mediamarkt/action geworden zijn hoor! :(

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hier staat der 1 achter de kassa en die denkt dat ze dokter is volgens mij.... ging zwangerschapstesten halen en ze vroeg hoe en wat dus ik vertelde dat ik een inie minie lijntje zag oh zij wist me garanderen dat ik zwanger was en feliciteerde me zelfs al dat rare mens nou mooi die keer ongesteld geowrden he

8. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

@roxyrox9

ff offtopic: weet je wat k me nou zou afvraag hebben jullieeen opleiding via de zaak of niet?
    spreek nooit met meiden van de kruidvat ken er geen 1 dus vandaar dat ik het ff vraag...

9. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    de verkopers vanaf een contract van 20 uur moeten voortaan een opleiding doen, dit ook om geneesmiddelen te verkopen en te mogen adviseren, advies mag je alleen krijgen van een assistent of een filiaalmanager die gediplomeerd is anders niet.

het stomme is wij moeten aan iedere klant vragen of ze wat willen weten over het geneesmiddel aan de kassa en als de klant dan iets wil weten moet de assistent of filiaalmanager komen om advies te geven

effe terug over de fotoservice : dit gaat via een extern bedrijf dus hebben wij ook niet echt invloed op wat daar gebeurt

10. djellybelly

@mirella25
    wij moeten dat ook hoor vragen aan de klant of ze misschien informatie willen over een bepaald product!

en over die foto service dat hebben wij dus ook een extern bedrijf vandaar dat wij er mee stoppen :D

11. ProudMum

Hey Mirella,

Dankjewel collega!

Angelique, jullie hadden toch ook CeWe Color?

12. djellybelly

@ roxyrox9
    cewe color idd wat een drama bedrijf is dat :D:D:D

13. ProudMum

oo praat me er niet van!

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ahum dan ben ik waarschijnlijk een uitzondering ik heb op 21 april een doek besteld via een cadeaubon er stond in mijn bevestings mail dat de levertijd 2 weken was ( op de site staat 1 week) maar goed ik heb hem nu dus nog steeds niet!
    heb de eerste x gebeld waarom het zo lang duurde ze kon er geen antwoord op geven en moest mijn mail maar in de gaten houden.
    van de week weer een mail gestuurd en daar kreeg ik gelijk antwoord op met zijn excuus en dat hij erachteraan zou gaan en desnoods opnieuw laten drukken... maar nog steeds geen bericht gehad dat ie verzonden is!
    word en wel heel verlaad moederdag cadeau nog even dan kan dat doek voor vaderdag gegeven worden pffff

15. ProudMum

Vreemd Mandy, ik had op maandag besteld en op donderdag binnen!

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja ik vind het ook vreemd hoor, een jaar geleden had ik 2 doeken besteld en idd binnen een week binnen, nu met een cadeaubon ( afkomstig van tinteling.nl is een kerstcadeau van het werk)
    heb ik weer pfff word er sjago van

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo zie je maar weer dat wat de een goed vind de ander niet tevreden over is....

18. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja nou ik baal gewoon dat het zo lang moet duren nu ik dit keer met een cadeaubon betaal... ( weet niet of dat verschil uitmaakt)
    die andere 2 doeken waren wel goed

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat maakt wel verschil uit met de cadeaubon, ik heb ook 1 keer een cadeaubon gebruikt en dat duurt gewoon langer als dat je zelf zo een doek besteld...raar maar waar

ik ben verder heel tevreden over die site!

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nu je het zo bekijkt denk ik het ook wel ja bon moet eerst gedeclareerd worden bij www.tintelingen.nl en tintelingen.nl moet het weer via het werk declareren, maar dan zou je toch denken dat dat toch allemaal al betaald is?
    ja snap er niet veel meer van wel dat ik lang moet wachten en dat is niet mijn sterkste punt eerlijk gezegd :-D

Deel Deze Pagina