ff klagen: onze meid word over 2 maandjes 1 \/ net als iedere moeder ben ik natuurlijk al vanalles aan het halen en bedenken om het super gezellig en mooi aan te kleden haha Nou had ik ergens gelezen dat iemand het in 3 dagen had gevierd ivm de drukte...nou dat vonden mijn vriend en ik een goed plan! Dus de zaterdag, zondag(voor familie en vrienden) en haar echte verjaardag (woensdag) zijn geplant! Willen we woensdags alleen met eigen gezinnen, dus mijn en mijn vriends kant doen...zodat ze toch nog kado's krijgt en dus een echte verjaardag krijgt....iedereen kan maar later krijg ik via msn het bericht ''er is een probleem''... de broer van mijn vriend kan niet omdat de moeder van zijn vriendin de uitrijking van haar diploma heeft en daarna een feestje nou weet ik dat onze meid hier niks van merkt en het alleen maar een drukke bedoeling vind maar ik wil zo graag dat iedereen er is en vooral op haar ''echte'' verjaardag...voel me best gekwetst dat hun niet voor onze meid kiezen of een oplossing zoeken?! nu zijn we maar met een paar man en dat vind ik zo eenzaam.... je denkt nu vast kunnen hun niet op die andere dagen, nou daar zit het eigenlijk al vol en dat was onze inzet gewoon niet! pfff moest het ff kwijt
als je het drie dagen viert kan hij toch op een andere dag komen? ja neem aan dat die uitreiking ook niet drie dagen duurt en zeker geen hele dag?
Jeetje 3 dagen verjaardag vieren in één week, dat is pas DRUK! Maarre, lijkt me weinig aan te doen toch, een diploma uitreiking is natuurlijk niet te verzetten. Nou een fijne verjaardag!
3 dagen leek ons een goed idee je gaat toch ook wel eens 2 dagen weg ofzo...visite oid vandaar maja er is niks aan te doen weet ik baal gewoon
Hoe kan je je nou gekwetst voelen omdat ze niet voor jullie meisje kiezen? Een diploma uitreiking kan je toch niet verzetten? En een verjaardag vieren in 3 dagen vind ik ook wel erg druk hoor. 1 keer vieren, dus 1 keer druk vind ik toch wel handiger. En op de verjaardag zelf zijn alleen mensen gekomen die die dag konden.
ik zou me er ook niet echt druk om maken meis... en diploma uitreiking is ook niet iets wat je dagelijks meemaakt en ook erg belangrijk voor die persoon. hij of zij zal het echt niet expres doen dit staat buiten hem/haar om natuurlijk, dat kan je hem/haar niet kwalijk nemen... er zijn nog 2 andere dagen om langs te komen bij jou kleine meid en ik weet zeker dat je meisje hier niks van merkt... nou heel veel plezier met haar 1e verjaardag ( en uhhh klagen mag altijd he )
Sorry, maar ik vind het best wel egoistisch... jij verwacht dus dat je zwager de diploma-uitreiking van zijn schoonmoeder maar laat vallen om op de verjaardag van jouw dochter te komen?! Misschien bij stil gestaan dat het voor zijn schoonmoeder ook kwetsend kan zijn als ie niet op haar diploma-uitreiking komt? Het leven is te kort, maak je druk om dingen die er echt toe doen.
Meis ik snap dat je baalt, maar kom op, er zijn ergere dingen in de wereld. Jullie meisje word 1 en zal daar echt wel van genieten hoor. Ga lekker door met regelen en geniet van de voorpret en de verjaardag zelf.
Ik zou me er niet zo druk om maken wanneer ze komen hoor Wij vierden het eingelijk in 2 dagen (zaterdag en zondag) omdat de ene helft niet op zaterdag kon en de andere niet op zondag. Op de dag zelf zouden we naar de dierentuin gaan maar toen kwamen m,n schoonouders ineens met de oma's dus hadden toen 3 dagen een verjaardag. Was veel drukker dan alles in 1x moet ik zeggen. Volgend jaar doen we het gewoon op 1 dag en wie dan niet kan even goede vrienden...
ik zelf verzet nooit een verjaardag als ze komen vind ik het leuk en gezellig, maar kunnen ze niet jammer dan, maar ik ga niet ook nog eens op andere dagen een verjaardag vieren omdat hun niet kunnen die dag. zo gek was ik eerst wel, maar nu echt niet meer. nu heb ik 1 dag druk en dat vind ik wel best zo
Een verjaardag, drie dagen vieren , ik ben blij dat ik de verjaardag van mijn dochter gewoon op 1 dag gehouden, ik had 1 dag heel erg druk maar daarna was het ook over, je moet je eens voorstellen hoe het voor een kind van 1 is om drie dagen lang mensen over de vloer te krijgen, ik denk dat ze er doodmoe van wordt. Wat betreft die diploma-uitreiking, tja....dat is maar 1 keer en jouw dochter is elk jaar jarig en bovendien weet ze nu toch niet wie wel en niet komen.
Ik zou me er niet zo druk om maken meis, ik moet er persoonlijk niet aan denken een verjaardag in 3 dagen te vieren. Ik had dat persoonlijk ook veel te druk voor Joey gevonden toen hij 1 werd. Ik heb ruim van te voren uitnodigingen verstuurd, alles goed geplanned en geregeld en had op zijn verjaardag de grootste verjaardag die ik ooit gevierd heb, wij zijn normaal niet zo van de verjaardagen namelijk. Mijn hele tuin zat vol, ik was zo handig geweest om ook nog eens iedereen uit te nodigen voor een bbq, het kostte dus ook nogal wat geld... Toch is het zo bevallen en doen we het dit jaar weer zo. Dan heb ik in 1x alles gehad. Mensen die niet kunnen... pech. Ik ga niet een verjaardag in 2 of 3 keer vieren omdat de een dan niet kan, de ander dan weer niet... Succes
ik zou er ook niet aan moeten denken om een verjaardag op 3 dagen te vieren! lijkt me nog veel drukker dan alles op 1 dag. maar als je het dan toch op 3 dagen viert, dan kan de broer van je vriend toch op 1 van die andere dagen komen? heel veel plezier nog met de voorbereidingen! maar probeer het ook een beetje los te laten, dus niet voor iedereen alles regelen. het gaat vast allemaal super worden!
Wij vieren het ook gewoon op 1 dag want we zijn alledrie in volgende maand jarig en anders word het wel heeel erg druk in juni haha.. Maar ik zou gewoon zeggen tegen hem dat ie op een andere dag dan maar moet komen, want zoals eerder al gezegd een uitreiking kun je niet verschuiven.
Jee! Deze verjaardag vier je dus voor jezelf ..aangezien je je kindje hier geen plezier mee doet. Nou ja, iedereen doet het op zijn eigen manier, ik hoop dat je dochter geen huildagje heeft op die dagen.
pfff 3 dagen nou wij vieren mijn dochter der verjaardag deze zondag en mooi op 1 dag allemaal! Moet er niet aan denken, mijn schoonvader en zwager kunnen niet met elkaar opschieten nou das pech voor hun dan(het zijn vader en zoon) komen ze maar op aparte tijden ofzo...
Mijn dochter vond haar eerste verjaardag ook niet echt super, ze had echt een huildag van al die mensen die kwamen en allemaal aan haar plukte (en dan was ik nog streng om te zeggen dat ze haar moesten laten, dat ze zelf kon uitmaken of ze bij iemand op schoot wilde of niet) laat staan dat, dan zo'n kleintje dit drie dagen moet beleven. Volgens mij is de eerste verjaardag vooral voor de ouders leuk.
iedereen heeft t maar om die 3 dagen...mij leek dit de beste keus (het zijn maar 3 uurtjes per dag ..... maar daar gaat dit topic toch niet over ik verwacht niks staat er ook niet?!?! misschien dat ze een oplossing kunnen vinden voor beiden...lijkt me namelijk heel fijn als ze er toch bij zijn haar 1e verjaardag! maar goed er zijn zeker ergere dingen op de weereld...klagen jullie nooit dan 8)
och meissie toch je moet je niet aangevallen voelen hoor teminste niet van mijn kant uit als jij het fijn vind om het zo te doen, moet je dat zeker zelf weten ieder zijn eigen keus natuurlijk. en wbt die examenuitreiking die persoon zal er vast wel alles aan doen om aanwezig te zijn en anders dit keertje een andere dag dat je eigenlijk gehoopt had. 1 ding is zeker jou schatje krijgt haar dag van der leven en denk niet dat ze merkt dat die ene persoon afwezig is. mss niet zo leuk voor jou gevoel, maar komt goed meis....