aaarrrrggg!! ik word gek...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PrettyGreenEye, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    hoi dames,
    even mijn situatie: ik heb (warscheinlijk) 24jan. mijn eisprong gehad en mijn nod is 7febr.
    zit nu dus op 10dpo. ik voelde de 1e week na mijn eisprong raar en voelde vanalles. deze maand ging ik er zowizo vanuit dat het niet raak is, ik weet niet waarom.
    vanmiddag heb ik toegegeven aan mijn testdrang en zoals verwacht was deze test witter dan wit :) de afgelopen dagen heb ik veel en dik gelig slijm..nu ga ik net naar het toilet en bij het afvegen weer veel slijm met wat bloed in.. krijg ik dan toch vroeger mijn regels? (waar ik ook blij mee ben want heb dan een kortere cyclus) of is dit een innesteling? ik zal maar afwachten tot nod, maar wat denken jullie?

Bedankt om even te luisteren..

2. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik zie dat je pas gestopt ben met de pil in december. De kans is groot dat je dus gewoon aan het ontpillen bent en daarmee vanalles voelt. Ikzelf heb dit ook. Dan krampen, dan misselijkheid,... De symptomen van ontpillen lijken sterk op zwangerschapsymptomen.

Uiteraard kan je zwanger zijn, maar die kans is klein. Nog enkele dagen geduld en dan opnieuw testen (best met ochtendurine).

Mijn eerste cyclus na mijn pilstop duurde 33 dagen, mijn tweede duurde echter 43 dagen... Het is normaal dat het even duurt voor je lichaam en cyclus terug "normaal" werken

3. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    mijn 1e cyclus was ook 33 dagen.. ik heb niet het gevoel dat ik nog aan het ontpillen ben.. ook niet dat ik zwanger ben.. vind het gewoon wat raar.. ik wacht nog wel even af

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Mijn eerste cyclus na mijn pil was 30 dagen. Daarna begon de ellende. Soms wel cyclussen van 85 dagen. Nu ben ik alweer ruim 2 jaar gestopt met de pil en deze cyclus is weer 30 dagen. Dus het kan nog zeker wel zijn dat je aan het ontpillen bent.

Weet je zeker dat je een eisprong had? Had je een ovu-test gedaan?

5. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    daar wil ik me echt niet mee bezig houden :) ik duim voor jou morgen.. ik toch nog stieken voor mezelf zaterdag

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Sowieso afwachten tot NOD! Dat je nu waarschijnlijk ook een beetje bloed afveegt zal er mee te maken hebben dat je menstruatie zich aankondigt.

7. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    daar bn ik ook blij mee dan :)

8. Sunshine89

Sunshine89 Actief lid

1 feb 2015
    126
    4
    18
    Vervelend he, dat je niet weet hoe en wat... zelf heb ik mijn vermoedelijke nod ook 7feb en heb ook totaal geen idee meer. Het enige wat we nu kunnen is afwachten ;)

9. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    inderdaad sunshine.. fij. dat je me begrijpt

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    soms zou je een luikje willen hebben waar je door kan kijken

11. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    inderdaad ja ;)

12. Sunshine89

Sunshine89 Actief lid

1 feb 2015
    126
    4
    18
    Dat zou iedereen wel willen;) Bij ons is het pas de eerste ronde dus ik ga er ook niet vanuit dat het zo snel gelukt is, maar ergens heel ver weg hoop je stiekem toch dat het zo is.. zeker als je symptomen hebt die er eerst niet waren.. (of niet zo zeer opvielen) en wachten duurt lang.....

13. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ik ken het helemaal. . hier ronde 2..
    we hopen maar hr maar word hier niet wijzer uit

14. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Houd er rekening mee dat er ongeveer een jaar voor staat voor een zwangerschap.

probeer alleen te testen wanneer je overtijd bent. En denk niet bij ieder symptoomdat je zwanger bent.

Een vrouwenlichaam is een vreemd ding en kan je behoorlijk voor de gek houden.

Ik hoop dat jullie er niet te lang op hoeven te wachten

15. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Zou niet weten wat je moet voelen bij t ontpillen dat anders zou zijn dan ren gewone cycllus. Dus dat is niet van gevoel afhankelijk. Wel is t zo dat je lichaam zelf je cyclus moet gaan opppakken en dat.dar even kan duren. Je bent net gestopt... Echt net... De eerste cyclus van 33 hoeft dus niet je normale cycllus te zijn...

16. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    heb net nog gesproken met iemand.. zij had ook bij haar 2e zwangerschap haar nod op woensdag.. zondag ervoor getest en negatief. . maandag roze verlies (eventuele innesteling) en op nod testte ze positief. . heb ng wat hoop

17. blueeye85

blueeye85 Lid

23 jan 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee

Meestal als ik mijn menstruatie krijg begint het Hoe jij het beschrijft. Afgelopen keer heb ik dit niet gehad en ben zwanger! De innesteling heb ik achteraf gezien gevoeld... Een seconde of 10 erge menstruatie pijn en toen was het weg en geen bloedverlies.
    Maar houd hoop!

Groetjes

18. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ik heb net een lichte positieve test in handen :)

19. Koon

Koon Niet meer actief

Ik had ook op zondag een negatieve test, 10 of 11 dpo.
    Op dinsdag enorme krampen, ik dacht daar komt de menstruatie. Op woensdagavond nog geen bloed te bekennen en op donderdag een heel licht streepje.

Gefeliciteerd met je positieve test!

20. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    dank je! jij ook proficiat..

Deel Deze Pagina