Zijn er mensen die er willen meekijken? Ik heb 1 dag voor mijn nod met ochtendurine getest. Maar het lijkt eerder alsof ik hem heb verzopen. Ik lijk een klein streepje te zien. Die na ongeveer 15 minuten tevoorschijn kwam. Ik voel me overigens wel erg zwanger.
Ik durf er niks over te zeggen lees op het moment nogal eens dat ze vals positief geven hopelijk morgen duidelijker.
Ik heb gisteren getest. Lijkt negatief. Maar nog steeds niet ongesteld. Intussen dezelfde symptomen als bij mijn dochter. En bij haar testte ik ook pas vrij laat positief. (2 week later ). Dus ik blijf doortesten tot een evt menstruatie.
Ik had vandaag ook iets vaags met deze testen. Eerst een onduidelijk tuurstreepje en vanwege de roze vlek aan het begin later nog nagespoeld met water. Komt er ineens een hele duidelijke streep tevoorschijn Deze is voor het spoelen. Wij zitten in de MMM en zwangerschap lijkt me nu onwaarschijnlijk. Had getest vanwege veel plassen 's nachts en om mezelf rustig te houden en niet overal op te letten. Ik denk zelf ongeldig vanwege spoelen met water, iets van verplaatsen van de kleurstof?
Nou, Punto. ik vind die test positief hoor, zo na het doorspoelen. Heb je er nog eentje gedaan? Het is een mooi duidelijk en roze streepje.
Geen pregnyl en dpo weet ik niet precies. We doen iui maar hebben deze ronde overgeslagen omdat eisprong niet gunstig viel. Alsnog denk ik vals positief maar test deze week nog wel een keer.