aaarrrrgggg babykamer in elkaar zetten...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marr, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Bij ons zit het opbouwen erbij. Gelukkig hoeven we het dus niet te doen.

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik ben normaal gesproken ook altijd degene die t in elkaar zet. Maar ik zag t niet zitten om dit met een dikke buik te gaan doen.
    Maar goed ook, want de box kon ik ook niet overlaten aan mijn vriend (want dan had t nog zeker een maand geduurd). En daarna had ik enorme rugpijn.

Het kamertje hebben we dus lekker laten monteren. Ok, kostte een paar centen (125 euro bij Baby Max), maar het stond allemaal netjes binnen 1-1,5 uur. Plus de service erbij, mocht er iets niet goed zijn, dan regelen zij verder alles (ipv dat je zelf op en neer kan gaan rijden).

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hier ook een bouw pakket en het heeft ons anderhalve dag gekost om het in elkaar te zetten . Met ons bedoel ik dan mijn moeder en ik met mijn dikke buik . Mijn vriend is jammer genoeg niet zo handig met zulke dingen. We konden het ook laten monteren maar dat zou 150 euro kosten en dat vond ik veel geld. Maar ik had nooit gedacht dat er zoveel schroefjes ,plugjes etc in dat pakket zouden zitten.

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Je kan bij aankoop vragen of ze hem ook in elkaar zetten.
    Bij de winkel waar wij hem hebben gekocht (babyplanet) deden ze dit wel. Voor 50 of 100 euro meen ik. (het was ook het eerste wat mijn man vroeg toen we de winkel binnen kwamen :) ) Enne, die mannen hebben er een uurtje over gedaan. Die zijn er getrained in en weten precies welk schroefje waar hoort. Dus een aanrader!

5. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Nou, bij ons zit hij in elkaar. Het viel best wel mee gelukkig, hij stond zo. Toch weer minimaal 50 euro uitgespaard. Kan je toch een hoop andere leuke spulletjes voor kopen....

6. Tennes

Tennes Niet meer actief

Mijn man en ik hebben het samen gedaan en in een middag waren we klaar.

We hebben de kamer van de Baby Dump. Er waren veel schroefjes ed, maar ik vond de handleiding wel duidelijk.

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wij hebben gister avond alles in elkaar gezet lekker met ze 2e om 7 uur waren we begonnen en om 9 uur waren we aan het schuiven om te kijken hoe t t mooiste stond wij vonden het wel makkelijk eigelijk alles spreekt voor zich

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ben benieuwd als ik dit zo lees allemaal
    wij krijgen 23maart de meubeltjes binnen en neem aan dat dit in van die pakketten zit. Ik werk niet dus kan lekker op mijn gemak de meubeltjes in elkaar zetten. Hoop niet dat ik er een week over doe straks haha

Deel Deze Pagina