Iets maken voor papa, iemand een leuk idee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gizzie1983, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Volgende maand is manlief jarig, en wil graag iets geven wat door Iza is gemaakt. Voor het eerst samen knutselen ♥.

Ik dacht zelf aan wat dikker papier, waar ik een hart uitknip. En dat hart wil ik vervolgens gaan 'versieren' met handafdrukjes (plakkaatverf) en wat gekrabbel van kleurpotloden.

Maar ik ben echt zo NIET-creatief :p. Misschien heeft iemand anders nog een leuk(er) idee?

2. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    TIP! Pinterest, ik heb daar al zoveel leuke knutsel dingetjes gezien die je kan doen met je kindje/baby.

3. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    paar blaadjes buiten zoeken en drogen.
    Dan zelf boomstam tekenen op paier met verf en je dochter met handafdrukjes takken laten maken. Daarna de gdroogde bladeren nog in de boomtakken plakken. Erg leuk zeker als je wat herfstkleuren gebruikt

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier een keer een kei gekocht bij het tuincentrum en dan beschilderd met handen en een beetje geklieder.. en dan met watervaste stift er bij geschreven voor een kei van een papa en als je hem dan nog lakt kan hij ook in de tuin.

5. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Inderdaad Pinterest is geweldig voor alle inspiratie!

Of een witte mok kopen (kan ook gwn van de action, lekker makkelijk) en dan erop schilderen en dat jij erop schrijft. Voor de liefste papa, van .......

Wat ook heel leuk is om een wat groter vel te kopen en dan met glitters en verf en stiften haar gang te laten gaan en in te lijsten!

6. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
  7. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb met de oudste een peer gekleid, geverfd en een blaadje uitgeknipt op groen papier. Daarop heb in gezet, ik vind je een toffe peer!

8. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Hij is te koop (beeldje) maar dat vind ik wel origineler :D

Deel Deze Pagina