zwangerschapsbeurs Amsterdam

Discussie in 'De lounge' gestart door bezorgde, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezorgde

bezorgde Actief lid

18 okt 2009
    196
    0
    0
    Rijswijk Z-H
    Las ergens over de zwangerschapsbeurs in februari en lijkt me wel wat.Is iemand er al eens naar toe geweest en had het enig nut?

2. Aura

Aura Niet meer actief

Ik ga er heen...ben er nog nooit geweest maar schijnt heel leuk te zijn!
    Ben wel naar de jonge gezinnenbeurs geweest en vond ik heel leuk, denk dat dit iets vergelijkbaar is....
    veel standjes met baby en kinder en moeder spul :D heerlijk om bij te neuzen en te zwijmelen...ik ga iig met mijn moeder :D

3. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben er vorig jaar geweest met mijn zus die zwanger was. Het was op zich wel leuk, beetje rondneuzen en ideeen opdoen.
    Dit jaar ga ik samen met mijn lief.

4. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    dit is de negenmaanden beurs. hier is ook meteen de huishoudbeurs bij. is wel erg leuk. Ik ga altijd naar de huishoudbeurs en lopen dan ook altijd even over de negen maandenbeur

5. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik ben er ook geweest toen ik 4 of 5 maanden zwanger was. Het is niet zo heel boeiend, vond ik..

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben toen naar de jonge gezinnenbeurs geweest, tegelijk met de huishoudbeurs in Utrecht.
    Daaammnn wat een drukte. Had er koppijn van aan het einde van de dag. Al die kakelende huiskippen :p

Maar toch ga ik in februari :D Samen met mijn mams, gezellig! Niet eens zozeer voor al die artikelen, maar meer voor de gezelligheid. Even lekker omstruinen en een hapje eten.

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Dat is de negenmaandenbeurs, die is altijd samen met de huishoudbeurs. Ik ga daar niet meer naar toe. Wat een chaos.

Ben afgelopen november naar de JongeGezinnenbeurs geweest en dit is veel leuker en rustiger.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aaaah dacht dat het anders om was, dat het zonder de huishoudbeurs was.
    Nou dan gaat het 'm niet worden, verschrikkelijk vond ik het de vorige keer :p
    Jammer :( In november was ik doodziek dus heb ik heel die beurs niet meegekregen.

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik ben er in 2008 geweest, heel erg leuk maar vooral om te shoppen want de aanbiedingen vliegen je om de oren.

Dus het is super leuk, maar we met een goedgevulde portemonnee :p

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest.
    Vond het geweldig!!!
    De allerlaatste zondag van de beurs en dan het laatste uur de hele beurs nog afrennen naar alle interessante producten die dan SUPERGOEDKOOP verkocht worden!

En de 9maandenbeurs vond ik ook wel leuk.
    Niet super interessant ofzo, maarja ik was ook niet zwanger ofzo.
    Heb er wel leuke aanbiedingen van zwitsal en Friso meegegrepen :)

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    als je tegen drukte kan zeker doen ,, voor een keertje lijkt het mij ook heel leuk ( ben nog niet geweest, nog niet zwanger )

enige waar ik mee zit ik kan niet tegen drukte en teveel mensen om mij heen, dus daarom zou ik twijfelen. maar dat ben ik :D

en huishoudbeurs bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , die zou ik vermijden, ben ooit op een zaken beurs geweest voor mijn bedirjf en toen kwam ik perongeluk op een huishoudbeurs terecht aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

wist niet hoe snel ik moest vluchten hahahahah

12. bezorgde

bezorgde Actief lid

18 okt 2009
    196
    0
    0
    Rijswijk Z-H
    Huishoudbeurs ben ik zo'n 25 jaar geleden keer geweest en vond het 3x niks :p
    Wat het negen maanden gedeelte betreft lijkt het me gewoon zo leuk voor mijn dochter.
    Maar goed als ik dan we lees hoe vreselijk druk het is dan ga ik wel twijfelen want ze is dan wel 6 maanden zwanger ;)

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik vond die beurs helemaal niks. Het was afgeladen en chaotisch. Allemaal oude taarten ( die vanaf huishoudbeurs kwamen) met boodschappen troley's ( waar ik en vele anderen bijna de nek over braken ) op de 9 maanden beurs. Nee voor mij deze beurs niet meer :(

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ook ik loop rond met een trolley :p

15. bezorgde

bezorgde Actief lid

18 okt 2009
    196